آیا سیزده بدر شهر اولین ها بارانی خواهد بود ؟
آیا سیزده بدر شهر اولین ها بارانی خواهد بود ؟

سایت خبری شهر اولین ها// اگر چه وبسایت هواشناس از بارانی بودن روز سیزدهم فروردین حکایت می کند اما جزئیات دقیق شرایط آب و هوایی این روز ۴۸ ساعت قبل کاملاً مشخص خواهد شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، الگوریتم های آنالیز اطلاعات آب و هوا هر روز هوشمند تر می شوند […]

سایت خبری شهر اولین ها// اگر چه وبسایت هواشناس از بارانی بودن روز سیزدهم فروردین حکایت می کند اما جزئیات دقیق شرایط آب و هوایی این روز ۴۸ ساعت قبل کاملاً مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، الگوریتم های آنالیز اطلاعات آب و هوا هر روز هوشمند تر می شوند و به نظر می رسد که در حال حاضر قادر به پیش بینی بسیار دقیق آب و هوا می باشند. وبسایت هواشناس نیز با نرم افزار مربوطه و با دریافت اطلاعات از چندین منبع معتبر بین المللی و ادغام آنان با یکدیگر، سعی می کند دقیق ترین نتیجه را تولید کند. این منابع اطلاعاتی معتبر و دقیق باعث شده اند تا تقریبا در اکثر مواقع هواشناس صحیح ترین پیش بینی را انجام دهد.اما بطور قطع نمی توان به این پیش بینی ها کاملاً استناد کرد.
بنا به گزارش ها وضعیت آب و هوایی مسجدسلیمان طی روزهای آینده به شرح زیر خواهد بود و از بارانی بودن روز سیزدهم فروردین حکایت می کند اما همچنان باید منتظر بود تا ۴۸ ساعت قبل از روز مذکور جزییات دقیق شرایط آب و هوایی روز سیزده بدر اعلام گردد.
امروز دوشنبه: بارانی و ۱۸ درجه سانتیگراد
سه‌شنبه: بارانی و ۱۸ درجه سانتیگراد
چهارشنبه: صاف و ۱۶ درجه سانتیگراد
پنجشنبه: بارانی و ۱۷ درجه سانتیگراد
جمعه: بارانی و ۱۵ درجه سانتیگراد
شنبه: بارانی و ۱۴ درجه سانتیگراد