تداوم پیروزی شیران زاگرس با انتقام از نساجی مازندران
تداوم پیروزی شیران زاگرس با انتقام از نساجی مازندران

سایت خبری شهر اولین ها// یوسف خدامرادی :دیدار تیم‎های فوتبال نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران با نتیجه یک بر صفر به‎سود تیم میزبان خاتمه یافت. هفته سی‎ویکم لیگ دسته اول – استادیوم شهید بهنام محمدی دوشنبه ۹ فروردین ۹۵ – ساعت ۱۶:۴۵ نفت مسجدسلیمان ۱ – نساجی مازندران ۰ گل: محسن آذرباد (۳۵) داور: قاسم […]

سایت خبری شهر اولین ها// یوسف خدامرادی :دیدار تیم‎های فوتبال نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران با نتیجه یک بر صفر به‎سود تیم میزبان خاتمه یافت.

هفته سی‎ویکم لیگ دسته اول – استادیوم شهید بهنام محمدی
دوشنبه ۹ فروردین ۹۵ – ساعت ۱۶:۴۵
نفت مسجدسلیمان ۱ – نساجی مازندران ۰
گل: محسن آذرباد (۳۵)
داور: قاسم واحدی
کمک‎داوران: حمید سبحانی و فرهاد خوشنواز
اخراج: وحید همراز (۵+۹۰- نساجی)
اخطار: بهرام احمدی (نفت) هانی اسماعیلی (نساجی)
تماشاگر: چهار هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، حمزه حدادی، اتابک نمازی، ابراهیم فلاح، کیومرث چراغی، رامین قربانی (۶۸- امین مردانی)، فرشید علیزاده، احمد داودی (۸۴- مجتبی زارع)، احسان علوان‎زاده (۵۹- بهرام احمدی)، مصطفی نوروزی و محسن آذرباد
سرمربی: فرزاد حافظی

نساجی مازندران: وحید مهدی‎خانی، وحید همراز، میلاد احمدی، ادریس کوچکی، میثم تیموری، مصطفی نوربخش، میثم خداشناس (۸۰- محسن رحیمی)، حسین امامیان، هانی اسماعیلی، رحمان جعفری (۶۲- امین شجاعیان) و حمید کاظمی
سرمربی: کورش موسوی

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، رویارویی دو نماینده فوتبال جنوب و شمال کشور زیر بارش خفیف باران و در زمین چمن لغزنده استادیوم شهید بهنام محمدی با استقبال نسبتاً خوبی از سوی طرفداران تیم میزبان همراه شد. نفت مسجدسلیمان که در دور برگشت فصل جاری بدون باخت بوده، با هدف کسب چهارمین پیروزی متوالی قدم به میدان گذاشت و در همان نیمه اول با حمایت تماشاگران خودی از تیم پرآوازه خطه شمال پیش افتاد. نفت و نساجی در این نیمه بازی محکم و پربرخوردی را به نمایش گذاشتند و هر دو تیم فرصت‎هایی برای گلزنی داشتند که بازیکنان میزبان یک بار از موقعیت‎های خلق شده بهره برده و دروازه نساجی را گشودند.

در نیمه دوم که بارش باران دوباره آغاز شده بود، تیم نساجی برای جبران گل خورده دست به حمله زد و یاران نفت ضمن دفاع از تک گل نیمه اول، روی استفاده از ضدحملات برنامه داشتند. در این نیمه هم بازیکنان نفت و نساجی ارائه‎گر یک بازی پایاپای و فیزیکی بودند و چند فرصت گلزنی روی دروازه‎ها خلق کردند که هیچ کدام ثمری نداشت. ضمن اینکه وحید همراز بازیکن نساجی در آخرین دقیقه وقت تلف شده با دریافت دو کارت زرد متوالی از میدان اخزاج شد تا تیم نساجی بازی را ۱۰ نفره به پایان برساند و این مسابقه در نهایت با گل نیمه نخست محسن آذرباد به سود نفت مسجدسلیمان تمام شود.

زردپوشان مسجدسلیمان با این پیروزی ۴۵ امتیازی شدند و ضمن صعود به رده هفتم جدول رده‎بندی از شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر امیدوار شدند.

شرح گل
۱-۰ (نفت): حرکت انفرادی و ضربه زیبای مصطفی نوروزی مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان پس از برخورد به تیر دروازه نساجی به محوطه جریمه این تیم برگشت که محسن آذرباد با یک ضربه سر شیرجه‎وار موفق به گشودن دروازه نساجی شد.