جزئیات عملیات امداد و نجات امروز امدادگران هلال احمر اندیکا در مناطق صعب العبور + تصاویر
جزئیات عملیات امداد و نجات امروز امدادگران هلال احمر اندیکا در مناطق صعب العبور + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها//عملیات امداد و نجات تنی چند از روستاییان صبح امروز توسط عوامل پایگاه امداد و نجات هلال احمر اندیکا صورت پذیرفت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،با اعلام شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا مبنی بر اینکه یک تیم 3نفره درمان سیار جهت سرکشی به مناطق صعب العبور و […]

سایت خبری شهر اولین ها//عملیات امداد و نجات تنی چند از روستاییان صبح امروز توسط عوامل پایگاه امداد و نجات هلال احمر اندیکا صورت پذیرفت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،با اعلام شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا مبنی بر اینکه یک تیم 3نفره درمان سیار جهت سرکشی به مناطق صعب العبور و انتقال دو مادر باردار از منطقه شیخان برهان عالی روستای ملا سلطانعلی رفته که در اثر بارش باران شدید در منطقه و همچنین بسته شدن مسیر مواصلاتی منطقه توسط چند خودرو نیسان که در جاده گرفتار شده بودند و همچنین بالا آمدن سطح آب رودخانه و همچنین با وجود شرایط جوی هلیکوپتر اورژانس نیز قادر به پرواز نبودند.
در همین راستا با کسب اطلاعات 2 تیم امدادونجات از پایگاه امدادونجات هلال احمر اندیکا واقع در تاراز با کلیه تجهیزات امدادی (کوهستان . سیلاب و… ) و یک تیم امددی از مرکز اداره هلال احمر شهرستان اندیکا  جهت پشتیبانی به منطقه اعزام شدند.
پس از گذر از مناطق کوهستانی با استفاده از خودروی نجات خودروهای گرفتار در مسیر را آزاد سازی کرده تا مسیر باز شده و بتوانند به منطقه دسترسی نمایند. همچنین پس از گذر از رودخانه و انجام عملیات جستجو و نجات توانستند به تیم پزشکی و زنان باردار دسترسی پیدا کرده و افراد با خودروی آمبولانس به پایگاه بهداشتی شیرین بهار منتقل شدند .در این عملیات که از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا ساعت 14:30 به طول انجامید یکدستگاه خودروی آمبولانس ،یکدستگاه خودروی نجات ،یکدستگاه خودروی پیکاپ و تعداد 10 نفر نیروی عملیاتی بکارگیری شدند.

Helal 1 (1)Helal 1 (2)Helal 1 (3)