عیدی شرکت آلومینیوم کاوه به دانش آموزان روستایی مسجدسلیمان
عیدی شرکت آلومینیوم کاوه به دانش آموزان روستایی مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها// مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه با حضور در مدارس روستایی بخش هفت شهیدان و عنبرمسجدسلیمان به دانش آموزان مدارس این منطقه عیدی داد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از پانا  ،مهندس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه با حضور در مدارس روستایی بخش هفت شهیدان و عنبر مسجدسلیمان […]

سایت خبری شهر اولین ها// مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه با حضور در مدارس روستایی بخش هفت شهیدان و عنبرمسجدسلیمان به دانش آموزان مدارس این منطقه عیدی داد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از پانا  ،مهندس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه با حضور در مدارس روستایی بخش هفت شهیدان و عنبر مسجدسلیمان به مناسبت آغاز سال جدید و عید نوروز به 219 نفر از دانش آموزان روستاهای این منطقه هدایایی از سوی مدیریت و پرسنل شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان به نمایندگی از بنیاد مستضفان انقلاب اسلامی اهدا کرد.

در همین راستا قاسمی منجزی مدیر اموزش و پرورش مسجدسلیمان که به همراه مهندس حسینی در مدارس روستایی حضور داشت از مهندس حسینی و هیئت همراه بخاطر توجه به دانش آموزان روستایی تقدیر و تشکر نمود.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه در سخنان کوتاهی ضمن تشویق دانش آموزان به فراگیری علم و دانش از آن ها خواست که فرهنگ نیکوکاری را همیشه در زندگی اشان مدنظر داشته باشند.