بیانیه علی عسکر ظاهری به مناسبت پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی
بیانیه علی عسکر ظاهری به مناسبت پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

سایت خبری شهر اولین ها// علی عسکر ظاهری عبده وند نماینده منتخب حوزه انتخابیه مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا به مناسبت پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه ایی را در کانال خبری امیدفردا صادر نموده که عینا در زیر منتشر می گردد : بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، اندیکا وهفتگل سلام علیکم حضور […]

سایت خبری شهر اولین ها// علی عسکر ظاهری عبده وند نماینده منتخب حوزه انتخابیه مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا به مناسبت پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه ایی را در کانال خبری امیدفردا صادر نموده که عینا در زیر منتشر می گردد :

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، اندیکا وهفتگل

سلام علیکم

حضور حماسی شما عزیزانم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری به افتخارات شما در عرصه انقلاب اسلامی افزود.

بی شک این حضور آگاهانه در دو دور انتخابات ناشی از عزت نفس بالای همه شما خواهران و برادران عزیز و ارجمندم دارد.

بی شک عمل به توصیه امام راحل مان که درود خدا بر او باد و پیروی از فرامین ولی امر مان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی را سرلوحه کارهای خود قرار خواهم داد.

بار این مسئولیت سنگین با محبت و عنایت شما بر دوش این برادر کوچکتان قرار گرفته است. دراین راه پر خطر به دعای خیر شما عزیزانم محتاجم .

از همه عزیزانی که بعنوان کاندیدا در این عرصه حضور داشته اند صمیمانه تشکر میکنم.و قطعا از ظرفیت ها و توانایی های این عزیزان در راه پیشرفت و آبادانی شهرمان استفاده خواهم کرد.

در این شب های عزیز ماه رجب ، در محضر خدای متعال با شما همتبارانم عهد میبندم که همه توان خود را در جهت بهبود اوضاع شهرهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا وهفتگل با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بومی ، بکار گیرم تا در پایان این مسئولیت شرمنده شما نباشم.

از همه دست اندر کاران انتخابات و همه نیروهای اجرایی و نظارت و همه کسانیکه در این انتخابات حضور داشته اند و مخصوصا
از امام جمعه محترم و فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
بی شک پیروز اصلی این انتخابات شما مردم هستید که حضورتان در هر عرصه ای باعث محکم شدن ستون های انقلاب عزیزمان  است.
اینجانب همیشه خود را مدیون مردم، امام و انقلاب و شهدا و مقام معظم رهبری میدانم  و امیدوارم که با راهنمایی بزرگان و نخبگان و دعای خیر شما عزیزان بتوانم قدمی بردارم.

در پایان از برادر عزیزم و رزمنده هشت سال دفاع مقدس ، جناب آقای سرهنگ علیرضا ورناصری ، که حضورشان در صحنه انتخابات باعث خلق این حماسه مردمی شد تشکر و قدردانی میکنم.

درود بر شما مردم باغیرت بختیاری

والسلام علی آل طه و یاسین
والسلام علی المرسلین
والحمدلله رب العالمین.

برادر شما
علی عسگر ظاهری عبده وند