تساوی نفت مسجدسلیمان در آخرین دیدار خانگی فصل
تساوی نفت مسجدسلیمان در آخرین دیدار خانگی فصل

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیم‎های فوتبال نفت مسجدسلیمان و خیبر خرم‌آباد با نتیجه مساوی خاتمه یافت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، از سری مسابقات هفته سی‌وهفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های میانه جدولی نفت مسجدسلیمان و خیبر خرم‌آباد در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به‌دیدار هم رفتند که این […]

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیم‎های فوتبال نفت مسجدسلیمان و خیبر خرم‌آباد با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، از سری مسابقات هفته سی‌وهفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های میانه جدولی نفت مسجدسلیمان و خیبر خرم‌آباد در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به‌دیدار هم رفتند که این بازی با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.

بهرام احمدی در دقیقه ۸ تیم نفت مسجدسلیمان را پیش انداخت ولی این گل را فرزاد بهاری در دقیقه ۴۴ پاسخ داد و نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت. تیم خیبر خرم‌آباد در نیمه دوم نیز توانست دروازه میزبان را یک بار دیگر باز کند و این بار با ضربه محمود قائدرحمتی در دقیقه ۷۷ از میزبان پیش بیفتد اما این گل را میلاد صالحوند بازیکن تعویضی تیم نفت در دقیقه ۸۵ جبران کرد تا امتیازات بین دوتیم تقسیم شود.حسین زمانی قضاوت این مسابقه را به‌عهده داشت. ضمن اینکه رحیم حاجیلو و عباس سعادت وی را در امر قضاوت یاری کردند. کمتر از ۵۰۰ تماشاگر نیز از این بازی دیدن کردند.
ترکیب نفتی ها در این دیدار را پژمان باقری، اتابک نمازی، خیرالهت ویسی، حمزه حدادی، کیومرث چراغی، عارف سلیمان‌احمد، احسان علوان‌زاده، بهرام احمدی، ستار دراجی، امین مردانی و سعید خردمند تشکیل دادند.
نفتی ها با این تساوی با ۴۸ امتیاز از ۳۷ دیدار در رده نهم جدول قرار گرفته اند و در آخرین دیدار این فصل دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه میهمان فولاد یزد خواهند بود.