برکناری ، بازنشستگی یا استعفا ؟! / گاف بزرگ رسانه دولت درباره مقتدایی
برکناری ، بازنشستگی یا استعفا ؟! / گاف بزرگ رسانه دولت درباره مقتدایی

سایت خبری شهر اولین ها//درحالی که در اخبار اعلام شد که مقتدایی استاندار خوزستان از سمت خود استعفا کرده و یا برخی اعلام کردند که وی بازنشسته شده است تناقض گویی روابط عمومی استانداری خوزستان و معاونت سیاسی وزیر کشور مشخص کرد که وی از سمتش عزل شده است. به گزارش سایت خبری شهر اولین […]

سایت خبری شهر اولین ها//درحالی که در اخبار اعلام شد که مقتدایی استاندار خوزستان از سمت خود استعفا کرده و یا برخی اعلام کردند که وی بازنشسته شده است تناقض گویی روابط عمومی استانداری خوزستان و معاونت سیاسی وزیر کشور مشخص کرد که وی از سمتش عزل شده است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، صبح امروز در اخبار اولیه برخی خبرگزاری ها درباره رفتن مقتدایی از سمت استاندار مدعی شده بودند که مقتدایی از سمت خود عزل شده و در این باره مطلبی با عنوان « مقتدایی قطعا عزل شده و از بازنشستگی خبری نیست» درج شده بود که بازخوردهای زیادی در استان را متوجه خود کرد، دقایقی پس از درج این خبر در خروجی پایگاه خبری تحلیلی خوزآنلاین روابط عمومی استانداری خوزستان در توضیحاتی متناقض مسئله را پیچیده تر کرد.

مشاور استاندار خوزستان و مسئول روابط عمومی استانداری خوزستان در گفت و گویی با ایرنا خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران اظهاراتی داشته که عینا درج می شود.

جمال درویش سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: استاندار خوزستان از نیمه فروردین امسال استعفای خود را تقدیم وزارت کشور کرده بود و وی از پارسال نیز در شرکت نفت بازنشسته شده بود.

اظهارات درویش مشخص می کند که مقتدایی سال گذشته بازنشسته شده است و اصلا مسئله بازنشستگی وی در ۲۱ اردیبهشت ۹۵ دروغ پردازی است ولی از سویی مقیمی که برای معارفه خبیر به خوزستان سفر کرده است در سخنان خود خبر از بازنشستگی مقتدایی می دهد و در گفت و گو با همین رسانه اظهار داشته است.

معاون سیاسی وزیرکشور ادامه داد: اما آقای مقتدایی بارها بنای جدایی گذشته بود. همیشه دنبال تمدید نشدن ماموریت از مجموعه نفت بودند. این بار به رییس جمهوری و وزیرکشور نامه نوشتند و درخواست بازنشستگی کردند.

مشخص شد که مقیمی از بازنشستگی خبر داده است که سال گذشته اتفاق افتاده است و در حال حاضر مقتدایی از سمت خود عزل شده است. تناقض گویی رسانه دولتی ایرنا درباره برکناری یک استاندار از مجموعه دولت بسیار جالب توجه است که باعث شفاف شدن نحوه جدایی مقتدایی از مجموعه استانداری خوزستان می شود.

عزل مقتدایی از سمتش تاکنون محرز شده است ولی دلیل اصلی این عزل هنوز مشخص نیست و باید منتظر بود تا از گاف های بعدی رسانه دولتی ایرنا منتظر سرنخ های جدید بود.