حاشیه‌های جنجالی بازی تیم‌های فولاد یزد و نفت مسجد سلیمان + تصاویر
حاشیه‌های جنجالی بازی تیم‌های فولاد یزد و نفت مسجد سلیمان + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// در مسابقه بین تیم‌های فوتبال فولاد یزد و نفت مسجد سلیمان، تعدادی از تماشاگران یزدی وارد زمین شدند و یک وقفه 10 دقیقه در پایان این دیدار به‌وجود آوردند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، از هفته پایانی مسابقات لیگ آزادگان، تیم‌های فولاد یزد و نفت مسجد سلیمان، عصر […]

سایت خبری شهر اولین ها// در مسابقه بین تیم‌های فوتبال فولاد یزد و نفت مسجد سلیمان، تعدادی از تماشاگران یزدی وارد زمین شدند و یک وقفه 10 دقیقه در پایان این دیدار به‌وجود آوردند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، از هفته پایانی مسابقات لیگ آزادگان، تیم‌های فولاد یزد و نفت مسجد سلیمان، عصر روز دوشنبه در ورزشگاه شهید نصیری یزد در مقابل هم قرار گرفتند.

* در دقیقه 2+90 که گل پیروزی‌بخش فولاد یزد توسط مهران مراد علی به ثمر رسید، تعدادی از تماشاگران یزد از سکوها وارد زمین مسابقه شدند و به طرف دروازه این تیم حمله کردند.

* بعد از وقوع این حادثه، دروازه‌بان تیم نفت مسجد سلیمان، سراسیمه به‌طرف تیم فولاد یزد و تماشاگران حمله کرد که با حضور نماینده فدراسیون فوتبال و پلیس، موضوع خاتمه یافت.

* در ادامه، بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان، در اعتراض به حضور تماشاگران یزدی به داخل زمین، از ادامه بازی خودداری کردند که بعد از حدود 10 دقیقه، با میانجیگری نماینده فدراسیون، مسابقه ادامه یافت.

* بعد از سوت پایان این دیدار و گذشت حدود 6 دقیقه از وقت‌های اضافه در نیمه دوم، تعدادی از تماشاگران یزد وارد زمین شده و به رقص و پایکوبی پرداختند.

* همچنین درگیری‌هایی بین برخی از تماشاگران و بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان نیز به‌وجود آمد که با حضور به موقع پلیس و نماینده فدراسیون فوتبال، مسئله خاتمه یافت.

* از این مسابقه، حدود دو هزار تماشاگر و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و جمعی از مسئولان اجرایی و ورزشی دیدن کردند.

* تماشاگران یزدی همچنین با حضور در کنار رختکن تیم فولاد یزد، از سرمربی و کادر فنی و بازیکنان این تیم، به‌خاطر ارائه بازی جوانمردانه و بقا در لیگ، تشکر کردند.

* این مسابقه توسط برخی خبرنگاران نشریات و خبرگزاری‌ها پوشش داده شد و همانند چند دیدار قبلی، از پخش زنده آن خبری نبود.

* در ابتدای این مسابقه، نماینده فدراسیون فوتبال، رضا گلیمی که از عکاسان با تجربه یزد است را از زمین اخراج کرد.

* این مسابقه به‌خاطر همزمانی با چند دیدار حساس دیگر در لیگ آزادگان، از ساعت 17 و 18 دقیقه آغاز شد.

* تماشاگران یزدی درطول این مسابقه، با طبل و شیپور و ذکر یا ابوالفضل تیم خود را تشویق کردند.

* در لحظات پایانی این مسابقه، داور دروازه‌بان نیم فولاد یزد(امین تراج) را از بازی اخراج کرد.

منبع: ایرنا