تعالی و بهبود سازمانی در گرو تخصص گرایی و متمرکزسازی توان مدیران اداری
تعالی و بهبود سازمانی در گرو تخصص گرایی و متمرکزسازی توان مدیران اداری

شهر اولین ها// حدود یکماه پیش بود که مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان با حفظ سمت بعنوان سرپرست اداری و مالی شهرداری منصوب شد تا در دو عنوان کلیدی و مهم مشغول به فعالیت شود. به گزارش شهر اولین ها، از آنجایی که طی سالهای اخیر سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان […]

شهر اولین ها// حدود یکماه پیش بود که مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان با حفظ سمت بعنوان سرپرست اداری و مالی شهرداری منصوب شد تا در دو عنوان کلیدی و مهم مشغول به فعالیت شود.

به گزارش شهر اولین ها، از آنجایی که طی سالهای اخیر سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان نقش مهم و تأثیرگذاری در مهار آتش سوزی ها و کنترل بحرانها در این زمینه داشته است همواره این سازمان از اهمیت خاصی در مدیریت بحران شهری ایفا نموده و مدیریت آن نیز از جمله سمت های کلیدی شهرستان بشمار می رود. حدود یکماه پیش بود که مدیرعامل سازمان ایمنی و آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداری مالی شهرداری منصوب شد تا همزمان در دو پست مهم مشغول به فعالیت شود. منکر توانمندی های مدیرفعلی سازمان آتش نشانی شهرداری نیستیم که انتصابش در سمت جدید نیز خود تأئیدی بر شایستگی های وی بوده است اما بدون شک تخصص گرایی و متمرکزسازی توان مدیران اداری در عناوین خاص موجب بهبود و تعالی سازمانی خواهد بود.

از طرفی با توجه به اهمیت وظایف امور اداری مالی شهرداری مسجدسلیمان و لزوم اختصاص زمان کافی به موارد فوق و پرداختن به این امور، خود توجهی خاص را می طلبد. همچنین با توجه به آتش سوزی های مکرر در حوزه شهری مسجدسلیمان و مدیریت این بحران طبیعی توسط سازمان ایمنی و آتش نشانی، ضرورت توجه کافی به این سازمان را از حیث مدیریتی ضروری می نماید که بدون شک شهردار مسجدسلیمان در اینخصوص به اهمیت موضوع واقف است.

با تمام این تفاسیر امیدواریم تا با مدیریت صحیح منابع انسانی و بکارگیری نیروهای زبده و کارآزموده در سمت های حیاتی و مهم شهرداری مسجدسلیمان به تفکیک وظایف سازمانی و متمرکزساختن توان افراد در پست های تخصصی منجر گردد تا شاهد پیشبرد اهداف سازمانی در این زمینه باشیم.