فکری با انتقاد از اتفاقات دیدار با ماشین‌سازی:سالی که نکوست از بهارش پیداست
فکری با انتقاد از اتفاقات دیدار با ماشین‌سازی:سالی که نکوست از بهارش پیداست

شهر اولین ها// سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتقاد از اتفاقات پیش آمده قبل از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ یک کشور، گفت: “سالی که نکوست، از بهارش پیداست”. محمود فکری در خصوص تساوی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز و اتفاقاتی که پیش از این دیدار رخ داد، اظهارکرد: پیش […]

شهر اولین ها// سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتقاد از اتفاقات پیش آمده قبل از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ یک کشور، گفت: “سالی که نکوست، از بهارش پیداست”.
محمود فکری در خصوص تساوی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز و اتفاقاتی که پیش از این دیدار رخ داد، اظهارکرد: پیش از آغاز بازی یکسری مشکلات به وجود آمد که شاید انگیزه تیم را کم کرد؛ ما کاملا برای این بازی آماده بودیم و بازیکنانم پیش از مسابقه نیز به خوبی و با انگیزه گرم کردند و آماده ارائه یک بازی خوب بودند تا بتوانیم سه امتیاز را ازآن خودمان کنیم ولی زمانی که می‌خواستیم برای بازی وارد زمین شویم، 35 دقیقه طول کشید تا به حریف اجازه بازی دادند. در حالی‌که به نظرم از نظر قانونی چنین چیزی اصلا درست نیست.
وی افزود: اگر قرار است به تیم مجوز بازی داده شود باید زودتر این اتفاق بیفتد و اگر هم مجوز بازی ندارد که باید از قبل اعلام کنند، نه این‌که ما گرم کنیم و به رختکن برویم و منتظر حضور در زمین باشیم و بعد اینگونه معطل شویم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به هر حال تا مجوز بازی برای تیم حریف صادر شد، بازیکنانم 55 دقیقه معطل شدند و تمام تمرکز و انگیزه بازیکنانم گرفته شد و متاسفانه به این صورت، دو امتیاز از تیم ما گرفته شد. نمی‌دانیم این حرف‌ها را به چه کسی بگوییم، چرا که متاسفانه هر کسی حق را می‌گوید، توجهی به آن نمی‌شود و از آن چشم‌پوشی می‌شود ولی اگر افرادی معلوم‌الحال گزارش‌هایی نادرست بدهند، طبق همان گزارش‌ها ما را محروم می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که سرپرست تیم ما در حال تغییر و هنوز قرارداد جدید او بسته نشده است، و در حالی که تمام بدهی‌های تیم پرداخت شده است، به ما به خاطر این‌که سرپرست‌مان هنوز مشخص نیست، اجازه بازی بازیکنان جدیدمان را نمی‌دهند اما تیمی که مشکلات بزرگ‌تری دارد، کارت بازی بازیکنان جدیدش صادر می‌شود. فوتبال به این صورت نمی‌شود و اگر قانون است که باید برای همه باشد و اگر قرار است چنین مشکلی تلفنی حل شود، پس مشکل ما را هم به همین صورت حل کنند.
فکری بیان کرد: تمام این موضوعات دست به دست هم داد تا علی‌رغم این‌که موقعیت‌های بسیاری روی دروازه حریف به وجود آوردیم، به دلیل عدم تمرکز نتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و در نهایت نیز به تک امتیاز بازی رضایت دادیم.
وی گفت: ما باید خودمان را برای جنگیدن با تمام عوامل آماده کنیم تا ان‌شاءالله امتیازی از دست ندهیم. متاسفانه به جای این‌که در لیگ یک نظارت را در نیم‌فصل دوم بیشتر کنند، از شروع آن با چنین مشکلاتی مواجه شدیم و به قول معروف “سالی که نکوست، از بهارش پیداست”.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: من نمی‌دانم چند نفر تصمیم‌گیرنده هستند و وضعیت به چه صورتی است که به بازیکنان یک تیم اجازه بازی داده می‌شود اما بازیکنان تیم دیگر اجازه بازی پیدا نمی‌کنند. به هر حال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که روند خوب مان را ادامه دهیم و این موضوعات در عملکردمان تاثیرگذار نباشد. ما باید انسجام‌مان را حفظ کنیم و در این صورت است که هیچ اتفاقی نمی‌تواند مانع از موفقیت تیم نفت شود.