سه دیدار تدارکاتی برای بازگشت دوباره نفت به لیگ برتر
سه دیدار تدارکاتی برای بازگشت دوباره نفت به لیگ برتر

شهر اولین ها// مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تیم نفت مسجدسلیمان برای حفظ آمادگی بیشتر بازیکنان و قرار گرفتن در شرایط مسابقات، سه بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد. به گزارش شهر اولین ها، مهران حسنوند بیان کرد: تمرینات تیم اکنون در تهران، به خوبی  در حال انجام است و بازیکنان زیر نظر کادر فنی […]

شهر اولین ها// مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تیم نفت مسجدسلیمان برای حفظ آمادگی بیشتر بازیکنان و قرار گرفتن در شرایط مسابقات، سه بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

به گزارش شهر اولین ها، مهران حسنوند بیان کرد: تمرینات تیم اکنون در تهران، به خوبی  در حال انجام است و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به کارهای تاکتیکی و تکنیکی می‌پردازند تا برای ادامه رقابت ها از آمادگی خوبی برخوردار باشند.وی افزود: تیم نفت مسجدسلیمان در نخستین دیدار تدارکاتی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و پس از آن رو در روی تیم‌های پارس جنوبی و ملوان بندرانزلی قرار می‌گیرد.مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که تاکنون ۶۰ درصد از میزان دستمزد بازیکنان پرداخت شده گفت: اگرچه با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنیم اما دنبال آن هستیم بقیه دستمزد بازیکنان را هر چه سریع تر پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: مسوولان باشگاه نفت مسجدسلیمان در تلاش هستند تا مبالغ بازیکنان را پرداخت کنند. پس از پیگیری به عمل آمده، مصوب شد پولی از سوی وزارت نفت برای کمک به تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واریز شود که مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به حساب باشگاه ما واریز می‌شود. حسنوند بیان کرد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به حساب باشگاه واریز شد اما بقیه این پول هنوز در اختیار باشگاه قرار نگرفته است که امیدواریم این مبلغ به حساب باشگاه واریز شود. تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب ۲۸ امتیاز در مکان هشتم رده بندی لیگ برتر فوتبال جای گرفته است. نفتی ها در هفته بیست و دوم لیگ به مصاف تیم شاهین بوشهر می‌روند.