تصمیم معقولانه شورای هماهنگی ترافیک مسجدسلیمان پس از ۲۲ ماه +تصاویر
تصمیم معقولانه شورای هماهنگی ترافیک مسجدسلیمان پس از ۲۲ ماه +تصاویر
پس از کش و قوس های فراوان سرانجام دستور بازگشایی ورودی محله سرکوره ها از سوی شورای هماهنگی ترافیک شهرستان مسجدسلیمان صادر شد.

عصر اولین ها// پس از کش و قوس های فراوان سرانجام دستور بازگشایی ورودی محله سرکوره ها از سوی شورای هماهنگی ترافیک شهرستان مسجدسلیمان صادر شد.

به گزارش عصر اولین ها، اواسط تابستان ۱۴۰۱ بود که عملیات اجرایی اصلاح میدان باشگاه مرکزی در مسجدسلیمان و به تبع آن مسدود نمودن دور برگردان ورودی محله سرکوره ها موجب شد تا نارضایتی جمعی از اهالی محله و برخی دیگر از شهروندان را به همراه داشته باشد. با این حال در بند ج ماده ۵ ‌آیین‌نامه موضوع ماده (۵) قانون تأسیس شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور صراحتاً بررسی و ارزیابی طرحها و برنامه‌های مطرح شده را از جمله وظایف شورای هماهنگی ترافیک برشمرده است. از سوی دیگر هماهنگی و اتخاذ تصمیمات لازم در تمام امور مربوط به عبور و مرور شهرهای شهرستان از دیگر وظایف این شوراست.

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و پیگیری و مکاتبات متعدد اهالی منطقه، بازگشایی دوربرگردان ورودی منطقه سرکوره ها انجام گرفت. این اقدام اگر چه در فرآیندی زمانبُر انجام شد اما با توجه به ایجاد دوربرگردان در نزدیک این محل و کاهش بار ترافیکی محدوده مورد نظر می تواند در کاهش ترافیک نیز موثر باشد. از این رو انتظار می رود تمامی تصمیمات شورای هماهنگی ترافیک همچون این اقدام و دیگر مواردی که طی ماههای اخیر در سطح شهرستان انجام گرفته مبتنی بر نظرات کارشناسی و در نظر داشتن جمیع جهات بویژه رضایتمندی شهروندان باشد.