درخواست جمعی از شهروندان از فرماندار مسجدسلیمان بعنوان رئیس شورای ترافیک +عکس
درخواست جمعی از شهروندان از فرماندار مسجدسلیمان بعنوان رئیس شورای ترافیک +عکس
جمعی از شهروندان مسجدسلیمان از فرماندار شهرستان بعنوان رییس شورای ترافیک درخواست رفع مسدودی معبر ورودی محله سرکوره ها را نموده اند.

عصر اولین ها// جمعی از شهروندان مسجدسلیمان از فرماندار شهرستان بعنوان رییس شورای ترافیک درخواست رفع مسدودی معبر ورودی محله سرکوره ها را نموده اند. در این درخواست که بصورت بنر نیز در ورودی محله نصب گردیده، درخواست طرح موضوع در شورای ترافیک و رفع مسدودی ان را نموده اند. متن درخواست به شرح زیر می باشد:

جناب آقای مولایی، فرماندار محترم شهرستان مسجدسلیمان

موضوع: رفع مسدودی معبر ورودی محله سرکوره ها

با سلام

احتراماً همانگونه که مستحضرید بیش از شش ماه از مسدود نمودن معبر ورودی منطقه سرکوره ها می گذرد و طی این مدت علاوه بر ایجاد مشکلات عدیده در تردد عابرین و خودروها به این منطقه و زمانبر شدن مدت ورود و خروج خودروها در صورت بروز وقایع فورس ماژور، بار ترافیکی میدان باشگاه مرکزی و پنج بنگله نیز به شدت افزایش یافته است. علاوه بر این پارک های حاشبه ای خیابان محدوده ورودی محله سرکوه ها و همچنین سدمعبر برخی اصناف و مشاغل مزاحم شهری موجب ایجاد بخش عمده ای از ترافیک در ورودی محله سرکوه ها گردیده
که علیرغم مسدود نمودن معبر ورودی محله همچنان این ترافیک پابرجاست و در واقع بستن ورودی محله نیز علاوه اینکه از بار ترافیکی کم نکرده که باعث افزایش میزان ترافیک و شلوغی این محدوده شده است.

لذا پیرو نامه های شماره های ۲۷، ۲۸، ۲۹ و ۳۰ هیات امنای مسجد امام حسین (ع) سرکوره ها و نیز مکاتبه شماره ۱۳۸ / م / ۴۰۱ مورخ ۳۰ / ۷ / ۱۴۰۱ انجمن مدافعان محیط زیست، خواهشمند است دستور فرمایید ضمن تسریع در پیگیری موضوع، امضا کنندگان ذیل درخواست بررسی موضوع ساماندهی مشاغل مزاحم شهری محله سرکوره ها در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و همچنین برچیدن موانع معبر ورودی منطقه سرکوره ها را دارد.
پیشاپیش بابت عنایت و مساعدت حضرتعالی کمال تشکر را داریم.