تحویل چندین کپسول اکسیژن ساز به شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان
تحویل چندین کپسول اکسیژن ساز به شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان

عصر اولین ها// پس از انتشار خبر پایگاه خبری عصر اولین ها مبنی بر مشکل کپسول اکسیژن در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان، خبر می رسد که چندین کپسول اکسیژن ساز و اقلام پزشکی به شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان تحویل داده شد. به گزارش عصر اولین ها، در پی انتشار خبری مبنی بر مشکل کمبود […]

عصر اولین ها// پس از انتشار خبر پایگاه خبری عصر اولین ها مبنی بر مشکل کپسول اکسیژن در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان، خبر می رسد که چندین کپسول اکسیژن ساز و اقلام پزشکی به شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان تحویل داده شد.

به گزارش عصر اولین ها، در پی انتشار خبری مبنی بر مشکل کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان ۲۲ بهمن، روابط عمومی فرمانداری خبری منتشر نموده که با پیگیری فرماندار چندین کپسول اکسیژن ساز و اقلام پزشکی به شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان تحویل داده شد. هر چند شبکه بهداشت و درمان اخیراً طی جوابیه ای اعلام داشت: در حال حاضر بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان مسجدسلیمان مجهز به یک دستگاه اکسیژن ساز مرکزی با ظرفیت بالا و یک دستگاه جدید در شرف راه اندازی(که در سطح استان کم نظیر است) و چندین مخزن اکسیژن سیار بوده و هیچگونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

 رئیس دادگستری مسجدسلیمان نیز چندی قبل اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۶ بعدازظهر امروز (۲۰ فروردین) تماس های مکرری از شهروندان مبنی بر این که بیمارستان ۲۲ بهمن با مشکل کپسول اکسیژن مواجه شده است و این مسئله ممکن است مشکلاتی برای بیماران کرونایی ایجاد کند که بلافاصله در این ارتباط با مسئولان بهداشت و درمان ارتباط برقرار نمودم و متوجه شدم این مسئله صحت دارد و شرکتی که تامین کننده کپسول های اکسیژن در یکی از شهرهای همجوار است با مشکل مواجه شده است. پس از آن با پیگیری های انجام شده به همراه نیروی محترم انتظامی توانستیم از یکی از مغازه های شهرستان کپسول های مورد نیاز را تامین و در حال حاضر این مشکل کاملا مرتفع شده است.