علیرضا ورناصری از کاندیداتوری مجدد مجلس انصراف می دهد؟
علیرضا ورناصری از کاندیداتوری مجدد مجلس انصراف می دهد؟
وقوع یک اتفاق در حوزه فعالیت نماینده مجلس موجب شد تا حضور وی در انتخابات آتی مجلس با چالش مواجه سازد.

عصر اولین ها// در هفته ای که گذشت وقوع یک اتفاق در محدوده دفتر مراجعات مردمی نماینده مردم مسجدسلیمان موجب شد تا حضور وی در انتخابات آتی را با چالش همراه سازد. رنگ پاشی به تابلوی دفتر نماینده و انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی با واکنش های مختلفی از سوی کنشگران مدنی و شهروندان همراه شده است.

به گزارش عصر اولین ها، اگر چه این اقدام به هیچ وجه از سوی کنشگران مدنی و مطالبه گران، شیوه ای منطقی و اصولی برای بیان مطالبات مردمی ارزیابی نمی شود اما زنگ خطر جدی را برای نماینده مردم مسجدسلیمان به صدا درآورد. پیش از این نیز گفته شد و انتظار می رفت جمع بندی نتایج نشست ها، بازدیدها و مکاتبات نماینده مردم شهرستان اولویت های مدنظر شهروندان به شکلی ملموس و قابل توجه پیگیری و انجام شود. با این حال می توان گفت به زعم برخی فعالین اجتماعی علاوه بر این که در بسیاری حوزه ها تغییر محسوسی ایجاد نشده که وضعیت در برخی موارد بحرانی به نظر می رسد.

از سوی دیگر دفتر مراجعات مردمی نماینده مردم مسجدسلیمان در سال ۹۹ از «دفتر خدمتگزار مردم» به «قرارگاه جهادی شهدای شهرستان» تغییر نام یافت. موضوعی که در نگاه برخی شهروندان با انتظار تغییرات در حوزه های مختلف شهری همراه بود. با این حال گویا تغییر تابلوی دفتر نماینده مردم هم آنچنان دردی از مسجدسلیمان دوا نکرد. با رشد آمار بیکاری، خودکشی و طلاق بهمراه مشکلات متعدد در حوزه بهداشت و درمان، زیرساخت های آموزشی، ورزش و جوانان، گردشگری، آب و فاضلاب، محیط زیست، عمران شهری، فرهنگ و هنر و … به نظر می رسد که مسجدسلیمان در این حوزه ها تغییرات آن چنانی رخ نداده و نتیجه اقدامات و پیگیری های نماینده مردم شهرستان برای شهروندان ملموس نیست.

این روزها اما موضوع ثبت نام اولیه کاندیداهای انتخابات مجلس داغ به نظر می رسد و نام علیرضا ورناصری هم در جمع افراد پیش ثبت نام کننده برای انتخابات آتی به چشم می خورد. موضوعی که باید منتظر ماند و دید آیا وی برای حضور در انتخابات همچنان مصمم است یا در ماههای آتی رسماً انصراف خود را اعلام خواهد نمود. و البته شاید اتفاق دیگری رقم خواهد خورد …