تغییر تابلو هم دردی از مسجدسلیمان دوا نکرد
تغییر تابلو هم دردی از مسجدسلیمان دوا نکرد

علیرضا ورناصری به کدام مسیر می رود؟ / وقتی نتیجه اقدامات نماینده مردم برای شهروندان ملموس نیست

عصر اولین ها// با افزایش آسیب های اجتماعی در مسجدسلیمان می توان گفت علاوه بر این که در بسیاری حوزه ها تغییر محسوسی ایجاد نشده که وضعیت در برخی موارد بحرانی به نظر می رسد.

به گزارش عصر اولین ها، رئیس دادگستری مسجدسلیمان با اشاره به نرخ بیکاری بیان داشت: میزان بیکاری در شهرستان مسجدسلیمان ۴۰ تا ۵۰ درصد بوده و این امر مشکلات زیادی را برای جوانان به وجود آورده است. وی افزود: همین بیکاری باعث شده تا آمار خودکشی‌ها بالا برود مثلاً در سال گذشته ۲۰ مورد خودکشی و امسال تاکنون ۱۷ مورد خودکشی داشتیم که عمدتاً از مشکلات اقتصادی بود و حتی آمار طلاق بسیار بالایی داریم.

از سوی دیگر دفتر مراجعات مردمی نماینده مردم مسجدسلیمان سال گذشته از «دفتر خدمتگزار مردم» به «قرارگاه جهادی شهدای شهرستان» تغییر نام یافت. موضوعی که در نگاه برخی شهروندان با انتظار تغییرات در حوزه های مختلف شهری همراه بود. با این حال گویا تغییر تابلوی دفتر نماینده مردم هم آنچنان دردی از مسجدسلیمان دوا نکرد. با رشد آمار بیکاری، خودکشی و طلاق بهمراه مشکلات متعدد در حوزه بهداشت و درمان، زیرساخت های آموزشی، ورزش و جوانان، گردشگری، آب و فاضلاب، محیط زیست، عمران شهری، فرهنگ و هنر و … به نظر می رسد که مسجدسلیمان در این حوزه ها تغییرات آن چنانی رخ نداده و نتیجه اقدامات و پیگیری های نماینده مردم شهرستان برای شهروندان ملموس نیست.

با تمام آن چه گفته شد انتظار می رود ضمن جمع بندی نتایج نشست ها، بازدیدها و مکاتبات نماینده مردم شهرستان اولویت های مدنظر شهروندان به شکلی ملموس و قابل توجه پیگیری و انجام شود.