علیرضا ورناصری در جریان طرح سوال از وزیر ورزش کجا بود؟
علیرضا ورناصری در جریان طرح سوال از وزیر ورزش کجا بود؟
جلسه طرح سوال نمایندگان مجلس از وزیر ورزش و جوانان در حالی برگزار شد که انتظار می رفت علیرضا ورناصری نیز در این خصوص سوالات و پرسش هایی در خصوص عملکرد وزیر ورزش مطرح می نمود.

عصر اولین ها// جلسه طرح سوال نمایندگان مجلس از وزیر ورزش و جوانان در حالی برگزار شد که انتظار می رفت علیرضا ورناصری نیز در این خصوص سوالات و پرسش هایی در خصوص عملکرد وزیر ورزش مطرح می نمود. به گزارش عصر اولین ها، طرح استیضاح حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با ۵۰ امضا به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است. جلسه طرح سوال نمایندگان از وزیر نیز روز گذشته برگزار شد. محورهای استیضاح وزیر ورزش عبارت اند از:
۱- نابه سامانی‌ها در فدراسیون های ورزشی و عدم ثبات در فدراسیون ها
۲- عدم توجه به توسعه زیر ساخت ها و امکان ورزشی در شهرها و استان ها
۳- عدم توجه به قهرمانان ملی و حل مشکلات آن ها
۴- عدم توجه به جوانان و مشکلات آن‌ها و درست اجرا نکردن قانون جوانی جمعیت

از سوی دیگر علیرغم گذشت بیش از سه سال از کلنگ زنی سالن چند منظوره ورزشی امام رضا(ع) در منطقه نفتک با حضور مدیرکل وقت ورزش و جوانان و استاندار خوزستان، از سرانجام این پروژه خبری در دست نیست. ورزشگاه شهید بهزادنیا چهاربیشه نیز از جمله اماکن ورزشی تحت نظر اداره کل ورزش و جوانان شهرستان به شمار می رود که سالهاست در انتظار نگاه ویژه مسئولین منتظر مانده است. سالن های کشتی و وزنه برداری و ورزش های رزمی نیز آن چنان حال و روز خوشی ندارند و اداره کل ورزش و جوانان نیز گویا برنامه ای برای کیفیت بخشی به آن ها نداشته است. علاوه بر این باید یادآور شد که دیماه ۹۶ نیز سلطانی فر وزیر پیشین ورزش و جوانان نیز با حضور در مسجدسلیمان سه پروژه های ورزشی به بهره برداری رسید. پروژه هایی که جای ابهامات فراوانی را بر جای گذاشت.

وزیر ورزش و جوانان همچنین اردیبهشت ماه سال جاری به مسجدسلیمان سفر کرد و از برخی زیرساخت ها نیز بازدید نمود. وی در خردادماه سالجاری نیز با تذکر از سوی ورناصری در صحن علنی مجلس مواجه شد. با این حال انتظار می رفت با توجه به مشکلات عدیده مالی نفت مسجدسلیمان و همچنین نارسایی ها و چالش زیرساخت های حوزه ورزش و همچنین مشکلات حوزه جوانان، علیرضا ورناصری در جلسه اخیر طرح سوال از وزیر نیز پرسش هایی را مطرح می نمود. موضوعی که البته مشخص نیست چه سرانجامی در انتظار وزیر ورزش و جوانان خواهد بود و آیا استیضاح وی به عزل او از مجلس خواهد انجامید؟