نفت مسجدسلیمان از سقوط امیدواری ساخت +آمار
نفت مسجدسلیمان از سقوط امیدواری ساخت +آمار
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با وجود فراز و نشیب های فراوان سرانجام در لیگ برتر ماندنی شد.

عصر اولین ها//  رضا مهاجری در حالی با شروع سال جدید بعنوان سومین سرمربی فصل بر روی نیمکت نفت مسجدسلسمان نشست که این تیم در قعر جدول جزو تیم های سقوط کننده محسوب می شد. با نگاهی آماری به عملکرد تیم نفت در فصل اخیر می توان گفت که تغییر کادرفنی در ابتدای سال جدید موجب شد تا نفتی ها از سقوط حتمی نجات یابند.

عملکرد نفت با کمالوند و فکری؛ میانگین ۰٫۶ امتیاز در هر بازی

تیم نفت با حضور کمالوند و فکری تا پایان هفته ۲۳ لیگ برتر ۱۴ امتیاز (دو برد- ۸ تساوی – ۱۳ شکست) کسب کرد. با میانگین ۰٫۶ امتیاز در هر بازی و ۹ گل زده در مقابل ۲۹ گل خورده که در رده پانزدهم جدول در زمره تیم های سقوط کننده به شمار می رفت.

عملکرد نفت با مهاجری؛ میانگین ۱٫۱۴ امتیاز در هر بازی

با شروع هفته ۲۴ رضا مهاجری بر روی نیمکت نفتی ها نشست و در ۷ مسابقه ۸ امتیاز ( یک برد-۵ تساوی- یک شکست) کسب نمود و با میانگین ۱٫۱۴ امتیاز در هر بازی و ۵ گل زده در مقابل ۶ گل خورده در نهایت با کسب رده چهاردهم از سقوط نجات یافت.

علیرغم آن چه گفته شد شاید در سخت ترین برهه زمانی فصل اخیر لیگ برتر نفتی ها شانس کمتری برای بقاء داشتند و با حواشی ریز و درشت همواره مستعد اخبار متعددی بودند. با این حال تغییرات مدیریتی و کادر فنی موجب شد تا علاوه بر ایجاد شوک به تیم، از نظر انگیزشی و نتیجه گیری نیز تحولاتی را در تیم شاهد باشیم. با تمام این تفاسیر فصل جاری لیگ برتر نیز خاتمه یافت و اکنون بایستی در اندیشه فصل آتی لیگ برتر بود تا با تجربیات تلخ و شیرین بتوان نتایج بهتری را برای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر شاهد بود.