اقدامات تمدید موافقت نامه اولیه پتروپالایش بختیاری انجام شده است
اقدامات تمدید موافقت نامه اولیه پتروپالایش بختیاری انجام شده است
مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: باتوجه به اتمام مدت زمان اولیه موافقت نامه پتروپالایش بختیاری، تقاضای تمدید موافقت نامه اولیه را مطرح کرده‌ایم.

سعید آتشباری مدیرعامل  پتروشیمی مسجدسلیمان اظهار کرد: پتروشیمی مسجدسلیمان به عنوان سهامدار عمده پتروپالایش بختیاری با ارائه یک سری مطالعات محدود اقدام به اخذ مجوز اولیه از وزارت نفت نموده بود که متاسفانه یک سال قبل منقضی گردیده است.

وی افزود: با جلسه‌ای که به همراه نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر نفت داشتیم، اقدامات اولیه برای تمدید را به وزارت نفت اعلام کردیم.

مدیرعامل پتروشیمی با تاکید به اینکه حضورش در مناصب مختلف مرتبط با صنعت نفت موجب اشراف بر مسائل پیرامون این صنعت از جمله اکتشاف، مهندسی مخازن، بهره برداری و تولید گردیده است، گفت: شرایط تغییر کرده و می‌بایست مطالعات و امکان سنجی طرح، بروزرسانی شود و بر اساس مستر پلن پروژه به دنبال تامین منابع باشیم و با ارتباطاتی که داشته‌ایم به دنبال تامین منابع مورد نیاز آن بوده‌ایم.

وی ادامه داد: ان شاالله بارفع موانع و مشکلات کارشناسی و سهامداری طرح پتروپالایش بدون هیچ حاشیه و مشکلی بااطمینان و دقت نظر شروع به برنامه ریزی و اجرا گردد.

آتشباری در پایان با تاکید براینکه سرمایه گذار اصلی مجموعه، صندوق بازنشستگی کشوری بوده و اجرای پتروپالایش در زنجیره‌های سودده آن اهمیت ویژه‌ای دارد عنوان کرد: با استقبالی که در مجموعه وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی مشاهده شد این نوید داده می‌شود که ان شاالله کار پروژه پتروپالایش باتوجه به موارد فوق الذکر شروع خواهدشد و در این مسیر خودمان را ملزم به اخذ پیشنهادات دلسوزان و ارائه گزارش مستمر فعالیت‌ها، پیشرفت‌ها و اقدامات انجام شده می‌دانیم.

  • منبع خبر : فارس