خودسوزی ناموفق یکی از پرسنل اورژانس 115 در مسجدسلیمان
خودسوزی ناموفق یکی از پرسنل اورژانس 115 در مسجدسلیمان

عصر اولین ها// یکی از پرسنل اورژانس جاده ای 115 منطقه دوراهی لالی قصد خودسوزی داشت که این موضوع با وساطت پرسنل و برخی مسئولین شهرستان متوقف شد. گفته می شود این اقدام در اعتراض به سیاست های مسئول فوریت های پزشکی صورت گرفته است. به گزارش عصر اولین ها، یکی از پرسنل اورژانس جاده […]

عصر اولین ها// یکی از پرسنل اورژانس جاده ای 115 منطقه دوراهی لالی قصد خودسوزی داشت که این موضوع با وساطت پرسنل و برخی مسئولین شهرستان متوقف شد. گفته می شود این اقدام در اعتراض به سیاست های مسئول فوریت های پزشکی صورت گرفته است.

به گزارش عصر اولین ها، یکی از پرسنل اورژانس جاده ای 115 منطقه دوراهی لالی قصد خودسوزی داشت که با دخالت به موقع همکاران و برخی مسئولین شهرستان متوقف شد و این قائله پایان یافت. گفته می شود این فرد در اعتراض به سیاست های مسئول فوریت های پزشکی 115 قصد خودسوزی داشته است. علاوه بر این جمعی از پرسنل فوریت های پزشکی چندی قبل نیز طی نامه ای به رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن اعتراض به عدم مدیریت صحیح فوریت های پزشکی مسجدسلیمان خواستار رسیدگی به این موضوع شده بودند. شایان ذکر است که مسئول جدید فوریت های پزشکی اورژانس 115 مسجدسلیمان شهریورماه 99 منصوب شده است.