فرزندکشی در مسجدسلیمان با گزینه پیشنهادی یک شهردار غیربومی
فرزندکشی در مسجدسلیمان با گزینه پیشنهادی یک شهردار غیربومی

رئیس اداره راهداری با کدام رزومه گزینه پیشنهادی شهردار مسجدسلیمان می شود؟ / پاکدل و صادقی، از آغاجاری تا مسجدسلیمان / پروژه های بر زمین مانده و راههای روستایی نیمه تمام دستاورد اداره راهداری در مسجدسلیمان / آیا اعضای شورای شهر به گزینه های تحمیلی تن می دهند؟

عصر اولین ها// در حالی که انتظار می رفت با صدور حکم شهردار منتخب مسجدسلیمان نابسامانی ها و بلاتکلیفی در این نهاد مهم خدمات رسانی شهری خاتمه یابد شنیده ها از شهردار پیشنهادی جدید به شورای شهر مسجدسلیمان حکایت دارد.

به گزارش عصر اولین ها، با طولانی شدن روند صدور حکم شهردار منتخب مسجدسلیمان شنیده ها از معرفی گزینه پیشنهادی جدید بعنوان شهردار حکایت دارد. رئیس فعلی اداره راهداری از جمله افرادی است که گویا به شورای شهر پیشنهاد شده تا در صورت کسب حداکثر آراء بعنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب شود. موضوع از آنجایی جالب می شود که در دوره حضور پاکدل بعنوان فرمانداری آغاجاری، صادقی نیز ریاست اداره راهداری آغاجاری را برعهده داشت. اکنون نیز این دو نفر در مسجدسلیمان مسئولیت دارند.

با نگاهی به عملکرد یکسال اخیر اداره راهداری مسجدسلیمان می توان گفت این حوزه با چالش ها و انتقادات متعددی همراه بوده است. نارسایی ها در ارائه خدمات مناسب راهداری و گلایه مندی شهروندان از کیفیت خدمات رسانی پایانه ها و شرکت های مسافربری و نیز مشکلات حوزه حمل و نقل جاده ای از جمله این موارد است. از طرفی مشکلات متعدد محور مسجدسلیمان_ایذه در منطقه پاگچ و نیز پروژه های نیمه تمام روستایی از جمله جاده روستاهای چشمه علی کایدان تنها بخشی از موارد مربوط به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای است که عملکرد مدیریت این اداره را مشخص می کند.

با تمام این تفاسیر اگر آن گونه که گفته می شود پیشنهاد رییس اداره راهداری بعنوان شهردار مسجدسلیمان صحت داشته باشد، آیا اعضای شورای شهر گزینه غیربومی با عملکرد در پیش گفته را جایگزین فرزندان مسجدسلیمان و گزینه های بومی خواهند نمود یا تصمیمات دیگری اتخاذ خواهد شد.