پوستر زدایی از قامت دیوارهای شهر توسط کاندیداهای منتخب مردم و حامیانشان
پوستر زدایی از قامت دیوارهای شهر توسط کاندیداهای منتخب مردم و حامیانشان

شهر اولین ها//زنگ پایان انتخابات شورای شهر روز شنبه با معرفی کاندیداهای منتخب مردم به پایان خواهد رسید تا دوره چهار ساله خدمت رسانی به شهر توسط اعضای جدید این نهاد آغاز گردد. اما آنچه طی هفته اخیر بیش از هر موضوع دیگری قابل ذکر و البته تأسف برانگیز بوده این نکته ست که کاندیداهای […]

شهر اولین ها//زنگ پایان انتخابات شورای شهر روز شنبه با معرفی کاندیداهای منتخب مردم به پایان خواهد رسید تا دوره چهار ساله خدمت رسانی به شهر توسط اعضای جدید این نهاد آغاز گردد. اما آنچه طی هفته اخیر بیش از هر موضوع دیگری قابل ذکر و البته تأسف برانگیز بوده این نکته ست که کاندیداهای شورای شهری که در پوستر و تبلیغات خود ادعا کرده‌اند برای توسعه و عمران و آبادانی شهر تلاش می‌کنند پس چگونه به حامیان و طرفداران خود این اجازه را می‌دهند که عکس‌های آنها بر روی دیوار چسبانده شود.

با این حال کاندیداهای منتخب روز شنبه در حالی معرفی خواهند شد که انبوهی از دیوارهای زخمی با چهره و تصاویر نازیبایی از شهر برجای مانده است و تا مدتها ضمیمه ی دیدگان عابرین خواهد بود. اما روی سخن نگارنده با ۷ عضو جدید شورای اسلامی شهر بوده که در آغاز راه خدمت به شهروندان و زیباسازی شهر خود می توانند نقش مهم و تأثیرگذاری در پوسترزدایی و رفع تصاویر نازیبا بر دیوارها، تابلوها و سایر نقاط معابر شهری ایفا کنند و با همراهی حامیانشان این اقدام زیبا و منطبق با حقوق شهروندی و احترام به محیط زیست را عملی نمایند.

از سویی دیگر فعالین محیط زیست و نمایندگان سازمانهای مردم نهاد نیز این آمادگی را خواهند داشت تا در کنار کاندیداهای منتخب و حامیان آنان در ایجاد هرچه بیشتر فضای شهری زیبا و محیط زیستی عاری از زباله و پسماندهای انتخاباتی مشارکت نمایند.