استاد یارمحمداسدپور در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می شود +زمان خاکسپاری
استاد یارمحمداسدپور در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می شود +زمان خاکسپاری
به همت شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان قطعه ای بنام هنرمندان در نظر گرفته شد و استاد یارمحمد اسدپور در این قطعه به خاک سپرده می شود.

عصر اولین ها// به همت شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان قطعه ای بنام هنرمندان در نظر گرفته شد و استاد یارمحمد اسدپور در این قطعه به خاک سپرده می شود.

به گزارش عصر اولین ها، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان از افتتاح “قطعه هنرمندان” و خاکسپاری استاد یارمحمد اسدپور در این قطعه در بهشت زهرا چهاربیشه خبر داد. بر این اساس قطعه ای بنام هنرمندان در جوار بهشت زهرای چهاربیشه اختصاص یافت. این اقدام که سال ها دغدغه اهالی فرهنگ و هنر بوده می تواند کار ارزشمندی تلقی گردد که به همت شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان صورت گرفته است. سید ستار فاطمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان همچنین بیان داشت: قطعه هنرمندان بهشت زهرای چهاربیشه همزمان با خاکسپاری استاد یارمحمد اسدپور  افتتاح و به مرور کار محوطه سازی و بهسازی و در فاز دوم نیز ساخت مرکز فرهنگی هنری در این مکان انجام خواهد شد. وی مساحت این قطعه را حدود دو هزار متر اعلام نمود.

لازم به ذکر است که مراسم خاکسپاری استاد یارمحمد اسدپور نیز فردا دوشنبه ۱۵ فروردین ماه ساعت ۱۶ الی ۱۷ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا چهاربیشه برگزار می شود.