وقتی نماینده مردم مسجدسلیمان بعنوان رئیس موسسه خیریه هم فعالیت دارد
وقتی نماینده مردم مسجدسلیمان بعنوان رئیس موسسه خیریه هم فعالیت دارد
بر پایه اطلاعات واصله به این پایگاه خبری، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان بعنوان رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه نیز فعالیت دارد. موضوعی که اگر چه می تواند نقاط مثبتی را بهمراه داشته باشد اما پرسش های زیادی را در اذهان ایجاد نموده است.

عصر اولین ها// بر پایه اطلاعات واصله به این پایگاه خبری، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان بعنوان رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه نیز فعالیت دارد. موضوعی که اگر چه می تواند نقاط مثبتی را بهمراه داشته باشد اما پرسش های زیادی را در اذهان ایجاد نموده است.

به گزارش عصر اولین ها، یک موسسه خیریه به موجب مجوز از سازمان بهزیستی کشور در دیماه ۹۹ با حوزه فعالیت مسجدسلیمان به ثبت رسیده است. نکته جالب این که نام علیرضا ورناصری قندعلی بعنوان رئیس هیئت مدیره و یکی از صاحبان امضای مجاز این موسسه به ثبت رسیده و مرکز اصلی فعالیت آن در منازل شرکت نفت واقع در منطقه کمپ کرسنت است. در موضوع فعالیت این موسسه مواردی از قبیل :امور اجتماعی – توانبخشی و پیشگیری، جمع آوری کمکهای مردمی و توزیع بین نیازمندان و معلولان، اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانواده و فرزندان خانواده های نیازمند، ارایه کمکهای نقدی و غیر نقدی به بیماران نیازمند، تهیه و تامین کالاهای مورد نیاز جهیزیه زوجهای نیازمند، راه اندازی واحدهای تولیدی و اشتغالزایی برای محرومان و اموزش در زمینه سازس برای اشتغال.

با تمام این تفاسیر اگر چه ماهیت کار می تواند به انجام امور خیریه و مرتب با آسیب های اجتماعی کمک کند اما برخی پرسش ها مطرح می شود که شایسته است در صورت تأیید حضور و فعالیت نماینده مردم مسجدسلیمان بعنوان رئیس هیئت مدیره موسسه مذکور، به آنان پاسخ داده شود:

-در شرایط تأسیس موسسات خیریه ارائه مستنداتی از جمله تصویر سند مالکیت یا اجاره نامه مکان اصلی موسسه شده است. آیا مالکیت مکان مورد اشاره که جزو منازل شرکت نفت به شمار می رود انتقال یافته یا در ازای آن وجه الاجاره ای پرداخت می شود؟

-با توجه به این که بیش از یکسال از صدور مجوز این موسسه می گذرد انتظار می رود عملکرد این موسسه در حوزه مزبور و موضوعات فعالیت آن جهت تنویر افکار عمومی منتشر شود.از آن جمله می توان به برنامه ریزی برای اشتغالزایی اشاره نمود.

-آیا بهتر نبود تا نماینده مردم شهرستان ضمن حمایت از دیگر موسسات خیریه و نهادهای مردمی سطح شهرستان نسبت به توانمندسازی آنان اقدامات لازم را پیگیری نماید؟

-با توجه به وجود جوانان و نخبگان بسیاری در سطح شهرستان، انتظار می رود تا از دیگر اقشار نیز در جمع مدیریتی این موسسه استفاده شود و به طیفی خاص محدود نگردد.

این پایگاه خبری آمادگی خود را جهت دریافت و انتشار توضیحات و شفاف سازی بیشتر در خصوص چگونگی فعالیت موسسه خیریه مورد اشاره و مسائل و ابهامات موجود اعلام می دارد.