پروژه ملی و عظیم احداث پتروپالایش بختیاری نه قابل جابجایی است و نه قابل حذف
پروژه ملی و عظیم احداث پتروپالایش بختیاری نه قابل جابجایی است و نه قابل حذف

عصر اولین ها//در روزهای اخیر پیرامون انتقال امتیاز مجتمع پتروپالایش بختیاری مسجدسلیمان به یکی از شهرهای همجوار مطالبی مطرح شده است. پایگاه خبری عصر اولین هاجهت تنویر افکار عمومی و اگاهی بخشی به جامعه طی تماس با روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان این موضوع را پیگیری نموده است. از این رو در خصوص موضوع […]

عصر اولین ها//در روزهای اخیر پیرامون انتقال امتیاز مجتمع پتروپالایش بختیاری مسجدسلیمان به یکی از شهرهای همجوار مطالبی مطرح شده است. پایگاه خبری عصر اولین هاجهت تنویر افکار عمومی و اگاهی بخشی به جامعه طی تماس با روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان این موضوع را پیگیری نموده است. از این رو در خصوص موضوع انتقال امتیاز پتروپالایش بختیاری و در راستای تحقق قانون ترویج شفافیت موارد ذیل اعلام می گردد:

۱. پتروپالایش بختیاری یکی از مطالبات بحق مردم محترم شمال استان خوزستان است و هر کسی در این خصوص موضع پرسشگری و مطالبه گری داشته باشد امری بحق و درست است، همچنین این پروژه عظیم ملی نه قابل جابجایی و نه قابل حذف است، ضمن این که سهامدار عمده شرکت پتروپالایش بختیاری صندوق بازنشستگی کشوری است که متاسفانه علیرغم تاکید وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران قبلی صندوق، پروژه پتروپالایش را رسماً تعطیل کردند. لیکن با شروع کار آقای دکتر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری موضوع مجدداً توسط دکتریوسف داودی و دکتر ورناصری نماینده محترم مردم پیگیری شد که خوشبختانه هم اکنون پروژه فعال شده و بزودی مردم عزیز مسجدسلیمان بزرگ شاهد فعالیت چشمگیر عملیات اجرایی آن خواهند بود.
۲. موانع و مشکلات عمدتاً به شرایط تحریم بر می‌ گردد که در حال تلاش برای مدیریت نمودن آنها هستیم .
۳. گره مشکلات موجود تنها بدست افراد خلاق، کار آفرین، امیدوار و معتقد به توانمندی‌های داخلی و واقف به استفاده از امکانات جهانی است.
۴. برای رسیدن به برنامه های پیش بینی شده با قدرت و همه توان تلاش خواهیم کرد و باج خواهی های استکبار جهانی و مایوسان و ناامیدان داخلی توان توقف اراده پولادین ما را بحول و قوه الهی نخواهد داشت.