دربی مسجدسلیمان بعلت درگیری تماشاگران نیمه تمام ماند !؟
دربی مسجدسلیمان بعلت درگیری تماشاگران نیمه تمام ماند !؟

عصر اولین ها// طی ماههای اخیر ضرب و شتم داوران در فوتبال مسجدسلیمان موجب شد تا برخی رقابتهای داخلی فوتبال شهرستان با جنجال همراه شود. دامنه این حواشی به مسابقات فوتبال استانی نیز کشیده شد و دیدار تیم های بهمن و استقلال مسجدسلیمان بعلت درگیری میان تماشاگران و سنگ پراکنی آنان نیمه تمام ماند. به […]

عصر اولین ها// طی ماههای اخیر ضرب و شتم داوران در فوتبال مسجدسلیمان موجب شد تا برخی رقابتهای داخلی فوتبال شهرستان با جنجال همراه شود. دامنه این حواشی به مسابقات فوتبال استانی نیز کشیده شد و دیدار تیم های بهمن و استقلال مسجدسلیمان بعلت درگیری میان تماشاگران و سنگ پراکنی آنان نیمه تمام ماند.

به گزارش عصر اولین ها، دیدار دو تیم استقلال و بهمن مسجدسلیمان از سری رقابت های دسته اول فوتبال خوزستان عصر امروز در ورزشگاه شهید بهزادنیا چهاربیشه برگزار شد که بعلت درگیری تماشاگران نیمه تمام ماند. در شرایطی که شیوع ویروس کرونا موجب شده تا تمامی رقابتهای فوتبال در سطح کشور بدون حضور تماشاگران و با تدابیر خاص و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد، جای پرسش دارد که چگونه این تماشاگران مجوز حضور در ورزشگاه را داشته اند؟!. علاوه بر این شنیده می شود که تعدادی از این تماشاگران نیز بر اثر جراحات وارده مجروح شده و تحت مداوا قرار گرفته اند.

این در حالی است که درگیری در جریان مسابقات داخلی فوتبال مسجدسلیمان طی ماههای اخیر و ضرب و شتم داور موجب شد تا جنجال زیادی در مسابقات شهرستان ایجاد کند. برخی از داوران فوتبال مسجدسلیمان نیز پس از این درگیری ها دیگر تمایلی به ادامه قضاوت نشان نداده و به نوعی از حضور در میادین کناره گیری کرده اند. با این حال گویا بی تفاوتی به تنش ها و جنجال در مسابقات فوتبال مسجدسلیمان دامنه این حواشی را به مسابقات استانی نیز کشانده و تعطیلی یک مسابقه رسمی استانی در مسجدسلیمان نیز نمی تواند خبر خوشایندی برای ورزش شهرستان تلقی شود.

با تمام این تفاسیر باید در انتظار تصمیمات مسئولین و نهادهای مربوطه در خصوص تداوم تنش ها در فوتبال مسجدسلیمان و مسابقه نیمه تمام تیم های استقلال و بهمن بود تا شاید با اتخاذ تدابیری فوتبال مسجدسلیمان از شرایط کنونی خارج شود.