۴۰ درصد مردم شادگان از ماسک استفاده می‌کنند
۴۰ درصد مردم شادگان از ماسک استفاده می‌کنند

عصر اولین ها// مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان، میزان استفاده از ماسک را در این شهرستان حدود ۴۰ درصد اعلام کرد و نسبت به تغییر وضعیت رنگ کرونا به قرمز در این شهرستان هشدار داد. نورالله طاهری اظهار کرد: ۶۰ درصد مردم شادگان از ماسک استفاده نمی‌کنند و این در حالی است که زدن […]

عصر اولین ها// مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان، میزان استفاده از ماسک را در این شهرستان حدود ۴۰ درصد اعلام کرد و نسبت به تغییر وضعیت رنگ کرونا به قرمز در این شهرستان هشدار داد.

نورالله طاهری اظهار کرد: ۶۰ درصد مردم شادگان از ماسک استفاده نمی‌کنند و این در حالی است که زدن ماسک یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از ابتلاء به کروناست.

وی با تأکید بر اینکه رعایت پروتکل‌ها زمانی تأثیرگذار است که ۹۰ درصد مردم از ماسک استفاده کنند، افزود: طبق گزارش‌ها به طور میانگین تنها حدود ۴۰ درصد مردم شادگان از ماسک استفاده می‌کنند و همان ۶۰ درصدی که از ماسک استفاده نمی‌کنند باعث افزایش شیوع کرونا ویروس می‌شوند.

طاهری تصریح کرد: علت اصلی افزایش موارد ابتلاء به کرونا در شهرستان شادگان رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، اصناف، دست‌فروشان، برگزاری مراسم‌های عروسی – عزاداری، تجمع‌ها و دورهمی در منطقه است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شادگان بسیار نگران‌کننده است و باید برای این مسئله تدبیر جدی صورت گیرد

  • منبع خبر : مهر