شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان کوشا باشد
شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان کوشا باشد

از معطلی مراجعین در درمانگاه بیمارستان تا اهمیت تست های PCR در شناسایی بیماران/ تست های سریع نمی تواند در شناسایی دقیق بیماران موثر باشد/ شهروندان پیشنهادات و شکایات احتمالی را گزارش کنند

عصر اولین ها// با بحرانی تر شدن اوضاع شیوع کرونا در مسجدسلیمان انتظار می رود تا مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان مدیریت بهتری در خدمات رسانی به شهروندان داشته باشند.
به گزارش عصر اولین ها، شیوع کرونا در شهرهای مختلف خوزستان به گونه ای بوده که با تعطیلی چند روزه همراه شد. با این حال انتظار می رود تا شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان نیز مدیریت صحیح و مطلوبی را در خدمات رسانی به شهروندان داشته باشد. اخیراً ویدئویی منتشر شده که برخی مراجعین بیمارستان ۲۲ بهمن از انتظار بیش از یک ساعت برای ویزیت در درمانگاه بیمارستان گلایه مند بوده اند. موضوعی که گفته می شود بعلت نبود پزشک رخ داده است.
از طرفی تست های PCR از جمله مواردی است که اثربخشی بیشتری در تشخیص بیماران مبتلا به کرونا دارد. همچنین به لحاظ میزان خطا در تست های سریع ناشناخته بودن بیماری و احتمال ابتلای دیگر افراد در ارتباط با فرد بیمار افزایش می یابد. هر چند که شنیده می شود تلاش برخی بیماران برای انجام تست مخاط در بیمارستان بدون نتیجه مانده است.
با تمام این تفاسیر امیدواریم تا موانع و مشکلات پیش روی حوزه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان مرتفع شود. همچنین شهروندان می توانند پیشنهادات، انتقاد و یا شکایات احتمالی خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۸۴۸۶۰ به مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی اهوازمنتقل نمایند.