تیم فوتبال خانه مطبوعات و ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در میان اصحاب رسانه خوزستان
تیم فوتبال خانه مطبوعات و ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در میان اصحاب رسانه خوزستان

ضمن قدردانی از بانیان این گونه اقدامات و پیگیری ها جهت کیفی سازی تیم های ورزشی خانه مطبوعات امیدواریم شاهد موفقیت ها و افتخار آفرینی آنان در مسابقات آتی باشیم.

عصر اولین ها// حضور تیم فوتبال خانه مطبوعات خوزستان در مسابقات مینی فوتبال یادواره شهید سلیمانی و راه اندازی دیگر تیم های ورزشی این تشکل صنفی می تواند در ایجاد روحیه نشاط و سلامتی اصحاب رسانه خوزستان تأثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش عصر اولین ها، مسابقات مینی فوتبال یادواره شهید سلیمانی با حضور تیم فوتبال خانه مطبوعات خوزستان انجام گرفت. این مسابقات اگر چه با موفقیت تیم خانه مطبوعات همراه نبود اما استمرار فعالیت ها و اقدامات ورزشی می تواند در تقویت روحیه نشاط و سلامتی اصحاب رسانه خوزستان و ایجاد وفاق و همدلی بیشتر موثر باشد. در همین راستا فراخوان شرکت تیم های ورزشی خانه مطبوعات در مسابقات شنا، بدمینتون و والیبال در رده بانوان و آقایان منتشر شده و بزودی شاهد حضور این تیم ها در مسابقات جاری خواهیم بود.

ناگفته پیداست ورزش علاوه بر تضمین سلامتی و پویایی بیشتر، در رشته های تیمی با ایجاد نشاط بیشتری همراه است. علاوه بر این شناسایی ورزشکاران مستعد در جمع اصحاب رسانه خوزستان با استمرار فعالیت ها و مسابقات ورزشی می تواند به پیشبرد اهداف و موفقیت تیم های ورزشی این تشکل صنفی در مسابقات استانی و ملی کمک شایانی نماید. از این رو ضمن قدردانی از بانیان این گونه اقدامات و پیگیری ها جهت کیفی سازی تیم های ورزشی خانه مطبوعات امیدواریم شاهد موفقیت ها و افتخار آفرینی آنان در مسابقات آتی باشیم.