محرومیت ورزشکاران صالح شهر از نداشتن چمن مصنوعی مناسب
محرومیت ورزشکاران صالح شهر از نداشتن چمن مصنوعی مناسب
ورزشکاران و اهالی ورزش دوست صالح شهر گتوند به دلیل خرابی روکش چمن مصنوعی و تاخیر در تعویض آن، از داشتن یک زمین چمن مناسب در شهر خود محروم هستند.

ورزش و بازی فوتبال از جمله فعالیت‌هایی هستند که از اهمیت بالایی برخوردار و تاثیر بسیار مثبتی در زندگی افراد و بخصوص جوانان میگذارند؛ چرا که سوق دادن جوانان به سمت ورزش و فعالیت‌های جسمانی علاوه بر تقویت سلامت عقل و بدن می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز تاثیرگذار و همچنین موجب نشاط و امیدواری افراد ورزشکار باشد.

در استان خوزستان ورزش و به ویژه رشته فوتبال علاقمندان زیادی دارد، اما باید در نظر داشت که علی رغم علاقه افراد به رشته‌های ورزشی در گوشه کنار این استان کمبود‌ها و مشکلات زیادی نیز در این زمینه وجود دارد.

صالح شهر که از توابع شهرستان گتوند است استعداد‌های فوق العاده‌ای در ورزش و رشته فوتبال دارد و ناگفته نماند که این شهر را همیشه به عنوان شهر ورزشی و فوتبال دوست شناخته ایم، اما باید بگویم که ورزشکاران و فوتبال دوستانش در زمینه تجهیزات و امکانات ورزشی با کمبود‌ها و مشکلات چشم‌گیری مواجه هستند که در نتیجه گله و نگرانی اهالی و جوانان این شهر را در پی داشته است.

خراب شدن روکش چمن مصنوعی و نداشتن حتی یک چمن مناسب برای فوتبال و فعالت ورزشی از مهمترین مشکلاتی است که اهالی صالح‌شهر با آن مواجه هستند.

چند ماهی است که مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان همراه برخی از مسئولان به منظور رفع کمبود‌ها و تامین امکانات ورزشی از صالح شهر بازدید کردند و قرار شد که در مدت زمان کوتاه نسبت به تعویض روکش چمن مصنوعی آن اقدامی کنند، اما با این حال و با گذشت مدت‌ها از آن دیدار، همچنان چمن مصنوعی این شهر بی سر و سامان بر جای خود مانده است.

در آن بازید عسکرنیا رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند نیز بر توجه و همکاری مسئولین شهرستانی و استانی به منظور رفع کمبود‌های ورزشی این شهر تاکید کرد.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان