شهردار مسجدسلیمان برای قطعه هنرمندان پای کار آمد+ تصاویر
شهردار مسجدسلیمان برای قطعه هنرمندان پای کار آمد+ تصاویر
با انتشار خبر و تصاویر وضعیت اسف‌بار قطعه هنرمندان مسجدسلیمان، شهردار شهرستان ضمن پیگیری موضوع دستور پاکسازی منطقه را صادر کرد.

عصر اولین ها// پس از انتشار مطلبی تحت عنوان «وضعیت اسفبار قطعه هنرمندان مسجدسلیمان پس از ۱۴ سال » و انتشار تصاویر آن در پایگاه خبری عصر اولین ها بلافاصله آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان دستور پاکسازی منطقه را صادر کرد و صبح امروز عملیات برداشت نخاله های ساختمانی آغاز شد.

قنبری شهردار مسجدسلیمان در این خصوص گفت: مسجدسلیمان ظرفیت بالایی در حیطه هنر دارد. وی ادامه داد: ما معتقد هستیم شهرداری مسجدسلیمان می تواند در کنار فعالیت های عمرانی با تعامل و همدلی با هنرمندان و اصحاب محترم رسانه گام های موثری جهت ارتقای فعالیت های فرهنگی هنری و زیباسازی شهرستان برداشت. شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: با همکاری، تعامل و همفکری با هنرمندان می توان در زمینه المان سازی، دیوار نگاری، ساخت تندیس و ساخت تیزر از وجود هنرمندان بهره برد.

وی در ارتباط قطعه هنرمندان مسجدسلیمان گفت: صبح امروز مرحله اول نخاله برداری این مکان آغاز شد و ان شالله تا فردا پاکسازی قطعه هنرمندان بصورت کامل به پایان خواهد رسید. قنبری ادامه داد دستور ساخت درب برای قطعه هنرمندان صادر و پس از آن به مرور کار محوطه سازی، پیاده رو سازی، کفپوش و فضای سبز نیز انجام خواهد شد. وی گفت: بزودی در نشستی با متولیان این کار از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیماتی در ارتباط با قطعه هنرمندان و ادامه روند بصورت تخصصی گرفته خواهد شد.