تلاش‌ برای آتش زدن نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی
تلاش‌ برای آتش زدن نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی
منابع مطلع از شادگان از سوء قصد یک مهاجم به جان حجت‌الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی خبر می دهند.

در مراسم کلنگ زنی دانشگاه پرستاری شادگان ، یکی از شهروندان با ریختن یک بطری بنزین روی حجت‌الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده شادگان قصد آتش زدن او را داشت که در نهایت با دخالت حاضرین در مراسم از وقوع حادثه جلوگیری شد. این نماینده مجلس در گفت و گو با رسانه ها، ضمن تایید این خبر گفت: دلیل و انگیزه این فرد از این اقدام مشخص نیست و او بعد از آنکه موفق به روشن کردن فندک نشد، فرار کرد.

وی تاکید کرد: در همین رابطه طرح شکایتی صورت گرفته و منتظر پیگیری دستگاه‌های مربوطه هستیم. طبق گفته‌ این نماینده، پیش از این نیز افرادی به خانه و ماشین شخصی اش تیراندازی کرده اند.در همین خصوص یک منبع مطلع گفت: این اتفاق پیش از ظهر امروز و در حین کلنگ‌ زنی مرکز پرستاری شادگان رخ داد و فرد مهاجم پس از اینکه نتوانست اقدام خود را عملی کند متواری شد.

سید نادر شبیبی دادستان عمومی و انقلاب شادگان در این خصوص گفت: روز گذشته در مراسم کلنگ زنی احداث دانشکده پرستاری شهرستان شادگان که با حضور جمعی از مسئولین برگزار می‌شد، یکی از شهروندان به علت نامعلوم،در حالی که یه یک بطری بنزین در دست داشت، اقدام به ریختن محتوای آن به سمت نماینده شهرستان شادگان کرد.

وی ادامه داد: متهم از محل متواری شد اما با گزارش حادثه به دادستان توسط رئیس حوزه قضایی که در محل بود و همچنین با شکایت نماینده مردم شادگان، دستورات فوری برای دستگیری متهم صادر شد.

شبیبی افزود: هم‌اکنون با ثبت گزارش، اخد شکایت و تشکیل پرونده، تحقیقات جهت شناسایی محل اختفای متهم و انگیزه وی ادامه دارد. دادستان عمومی و انقلاب شادگان تصریح کرد: حفظ امنیت شهروندان در اولویت دستگاه قضایی است و بدون تسامح، با مخلان امنیت عمومی در چارچوب قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.