فوتبال خوزستان قعر جدول لیگ برتر
فوتبال خوزستان قعر جدول لیگ برتر
هر چند عدم نتیجه گیری و ناکامی برای کادر مدیریتی این تیم ها نیز نمی تواند کارنامه جالبی تلقی شود اما بدون شک نظارت صحیح توام با تقویت باشگاههای خوزستانی می تواند موجب برون رفت آن ها از وضعیت فعلی و فرار از قعر جدول شود.

عصر اولین ها// ایمان کاهکش: اگر چه با گذشت ۶ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور نمی توان جایگاه کنونی فوتبال خوزستان را به کل لیگ تسری داد اما این یک هشدار است که در صورت نادیده انگاشتن می تواند سقوط نمایندگان خوزستان از لیگ برتر را در پی داشته باشد. حتی با رقم خوردن اولین پیروزی این فصل فولادی ها در خانه هوادار نیز وضعیت این تیم در جدول بهبود نیافت. از طرفی صنعت نفت و استقلال خوزستان با شکست مقابل سپاهان و پیکان جایگاه خود را در جمع قعرنشینان را تثبیت کردند.

به گزارش عصر اولین ها، استقلال خوزستان تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر کار دشواری برای بقا پیش رو دارد. از یک طرف تغییرات مدیریتی در این تیم و کنار گذاشتن کیوان بابادی مدیرعامل بومی این تیم و از سوی دیگر کناره گیری پورموسوی سرمربی تیم پس از شکست مقابل پیکان، وضعیت مدیریتی و فنی آبی پوشان را متزلزل کرده است. هر چند طی هفته های گذشته نمایش تقریبا خوبی از این تیم مقابل حریفان خود شاهد بوده ایم اما کسب امتیاز و گلزنی شرط اول موفقیت در شرایط فعلی فوتبال کشور است. موضوعی که تاکنون برای استقلالی ها نتیجه بخش نبوده و با یک امتیاز قعرنشین لیگ برتر هستند.

صنعت نفت آبادان نیز در هفته پایانی فصل گذشته مجوز بقا در لیگ برتر را دریافت کرد تا پس از تغییرات مکرر کادرفنی و نیمکت متزلزل این تیم، فرصت عرض اندام مجدد در لیگ برتر را پیدا کند. با این حال شکست پرگل مقابل سپاهان زردپوشان را برای کسب امتیاز به هفته های آتی ارجاع داد.

فولاد خوزستان علیرغم بازی های پرانتقاد در هفته های گذشته و تغییر سرمربی بالاخره اولین برد را با مارتینز کسب کرد تا بازگشت به روزهای درخشان گذشته را در ذهن تداعی کند و امیدوارکننده ظاهر شود.

در مجموع باید گفت شرایط کنونی فوتبال خوزستان در لیگ برتر به وضعیت هشدار رسیده و متولیان ورزش استان در همین هفته های ابتدایی با بررسی جوانب کار و ارزیابی روند مسابقات تیم های خوزستانی، از تکرار ناکامی این تیم ها پیشگیری کنند. هر چند عدم نتیجه گیری و ناکامی برای کادر مدیریتی این تیم ها نیز نمی تواند کارنامه جالبی تلقی شود اما بدون شک نظارت صحیح توام با تقویت باشگاههای خوزستانی می تواند موجب برون رفت آن ها از وضعیت فعلی و فرار از قعر جدول شود.