بیانیه سازمان های مردم جوانان و فعالان اجتماعی استان خوزستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
بیانیه سازمان های مردم جوانان و فعالان اجتماعی استان خوزستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
جمعی از سازمان های مردم جوانان و فعالان اجتماعی استان خوزستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کردند.

عصر اولین ها//جمعی از سازمان های مردم جوانان و فعالان اجتماعی استان خوزستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کردند. به گزارش عصر اولین ها، در نشست هم اندیشی با حضور معاونت جوانان و سازمان های مردم نهاد و به میزبانی خانه جوان شهرستان اهواز برگزارشد جمعی از فعالین اجتماعی وسازمانهای مردم نهاد ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی خواستار برخورد با این اقدامات ضد بشری شدند. متن بیانیه به شرح زیر است: 

تاریخ نشان داده است مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویان و ستمگران تنها راه رهایی ملت های آزاده است و پیروزی نهایی ازآن مستضعفان جهان است.

امروز که رژیم غاصب صهیونیستی در کسوت سازمان های بین المللی و حقوق بشری بصورت بیرحمانه در حق مردم مظلوم و مسلمان فلسطین حمایت می کند،جهان اسلام و مجامع اسلامی باید بصورت گسترده و قدرتمندانه در کنار یکدیگر با وحدت و تمسک به مبانی اصل اسلامی به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابند. ما سازمان های مردم نهاد و فعالین اجتماعی  استان خوزستان ضمن محکوم نمودن حملات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام آمادگی در جهت یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین مراتب ذیل را اعلام و خواستار می باشیم.

۱-وزارت امورخارجه بستر و شرایط لازم همکاری سازمان های مردم نهاد کشورهای اسلامی را در جهت برگزاری نشست فوری  هم افزایی فکری و تعامل عملی فراهم نمایدتا این سازمان ها بتوانند یاریگر ملت مظلوم فلسطین از طریق سازمان ها و نهادهای بین المللی در داخل و خارج از کشور محل فعالیت خود باشند.

۲-تمامی نهادها،ارگان ها و دستگاه های متولی همکاری و مساعدت لازم را در جهت تسهیل شرایط کمک و یاری رساندن سازمان های مردم نهادبه مردم مظلوم فلسطین بعمل آورند.

در پایان بار دیگر سازمان های مردم نهاد و فعالین اجتماعی استان خوزستان ضمن محکومیت شدید حملات جنایتکارانه رژیم نامشروع اسرائیل،آمادگی خود را برای یاری رساندن به ملت مظلوم فلسطین اعلام می نمایند.