الگوبرداری خانواده همیار محیط زیست در آموزش با وسایل دورریختنی +تصاویر
الگوبرداری خانواده همیار محیط زیست در آموزش با وسایل دورریختنی +تصاویر
الگوبرداری خانواده همیار محیط زیست در آموزش با وسایل دورریختنی

عصر اولین ها//مادر و دختر مسجدسلیمانی همیار محیط زیست با الگوبرداری از وسایل دورریختنی آموزش های محیط زیستی را در محیط خانه و دانشگاه آموزش می دهد.

به گزارش عصر اولین ها، آیدا خدادادی دانشجوی کارشناسی رشته آموزش ابتدایی است که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان مشغول به تحصیل است.
ساخت وسایل و ابزار آموزشی را با الگو برداری از همکاران هنرمند و راهنمایی های استاد مهدی‌پور از سال ۱۴۰۲ شروع کرد. آثار هنری این دانشجو در نمایشگاه‌هایی اعم از نمایشگاه‌های آثار هنری با همکاری استاد قاسمی حامی دانشجویان خلاق و پژوهشگران جوان به نمایش درآمد. اخیرا نیز با ارایه آثار در نمایشگاه صدرا هنرمندی خود را به افراد بیشتری معرفی نموده‌ است.
آیدا خدادادی در این خصوص اظهار داشت: به عنوان یک دانشجوی معلم وظیفه خود دانسته‌ام که با ساخت ابزارهای آموزشی با وسایل دور ریختنی بخش اندکی از آموزش دانش آموزان را آسان و لذت بخش سازم تا این انگیزه‌ای باشد برای سایر همکاران و والدین تا با کمترین ابزارها و کمی خلاقیت بتوانند ابزارهایی را برای یادگیری بهتر به دانش آموزان ساخته و همگی دست در دست هم آموزش را برای آینده سازان این مملکت که همچون گل‌هایی از گلستان علم و نبوغ هستند، اثربخش تر سازیم.
صنم جمال وند مادر این خانواده نیز تهیه آثار هنری خود را اعم از کارهای بافتنی ، گوبلن ، ساخت تابلو ، نقاشی رو بشقاب ، ساخت گل‌های خمیری ، دوخت لباس محلی ، ساخت لچک ، ساخت آینه تزئینی و  . . . را از اوایل دهه ۶۰ شروع کرده که این آثار در نمایشگاه صدرا نیز به نمایش درآمد.