مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان : اجرای ۷۷ برنامه به‌مناسبت هفته خبرنگار
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان : اجرای ۷۷ برنامه به‌مناسبت هفته خبرنگار
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان : اجرای ۷۷ برنامه به‌مناسبت هفته خبرنگار

عصر اولین ها//مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در سومین جلسه هیات اندیشه ورز با موضوع بزرگداشت روز خبرنگار ، از اجرای ۷۷ برنامه در سطح استان خبر داد‌.

به گزارش عصر اولین ها ، سجاد بهمئی درحاشیه سومین نشست هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه اظهار کرد : روز خبرنگار از مهمترین روز های سال است که باید در این روز و ایام تکریم و تجلیل و تقدیر از زحمات رسانه استان در اولویت باشد ، بسیج رسانه در این ایام در جهت گرامیداشت این روز برنامه دیدار با خانواده شهدای رسانه ، دیدار با پیشکسوتان رسانه ، بازدید از دفاتر رسانه های استان با حضور مسئولین ،افتتاح دفاتر بسیج رسانه در شهرستان ها ، اجرای سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط اصحاب رسانه و مدیران کانون های بسیج رسانه و‌همچینن میز‌ خدمت اصحاب رسانه در روز جمعه ۱۹ مردادماه را خواهد داشت‌.

وی‌افزود‌: در این هفته ۱۶ تابلوی فرش از تمثال شهدای عزیز رسانه تهیه شده که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار به خانواده معزز شهدا اهدا میشود ‌.

بهمئی از برگزاری کارگاه های اموزشی با موضوع تشکیل جبهه واحد در سطح شبکه های اجتماعی و حقوق در رسانه برای خبرنگاران خبرداد و اعلام کرد که اولویت ما بالا بردن سطح علمی و آموزشی اصحاب رسانه در استان خوزستان می باشد.

بهمئی افزود : در روز خبرنگار همایش رسالت خبرنگار در گام دوم انقلاب اسلامی با حضور مسئولین استان در شان خبرنگاران خواهیم داشت و‌از ۱۵۰ خبرنگار فعال بسیجی تقدیر بعمل می آید‌.

مسئول بسیج رسانه استان گفت ، با توجه به اینکه در استانه اربعین حسینی هستیم قرارگاه رسانه ای اربعین حسینی را در مرز چذابه و شلمچه طی ۱۰ روز خواهیم داشت و خبرنگاران می توانند در این قرارگاه رسانه ای جهت پوشش خبری و خدمت به زائران حضور داشته باشند ‌.
همچنین در این ایام ۶ اردوی تور رسانه ای جهت حضور اصحاب رسانه در مرزهای استان را خواهیم داشت.