آشتی دوباره نماینده مردم با خبرنگاران به مناسبت ۱۷ مرداد
آشتی دوباره نماینده مردم با خبرنگاران به مناسبت ۱۷ مرداد
یکی از مهم ترین مطالبات اصحاب رسانه بعنوان نماینده افکار عمومی، برگزاری مستمر نشست ها به شکل فصلی و ارایه گزارشی از روند پیگیری موضوعات و اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه است.

عصر اولین ها//آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل با حضور دکتر رضا جباری نماینده مردم و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان در مسجدسلیمان برگزار گردید.
دکتر رضا جباری در بخشی از سخنان خود در این نشست اظهار داشت: اصحاب رسانه شهرستان در تمامی جلساتی که من هستم می توانند حضور داشته باشند و کسی اجازه ندارد از حضور آنان جلوگیری کند. همچنین از همه مسئولین شهرستان می خواهم اگر از رسانه ها در مراجع قضایی شکایتی کرده اند شکایت خود را پس بگیرند تا خللی در مطالبه گری این عزیزان ایجاد نشود.

در این نشست همچنین نماینده مردم در پاسخ به مطالبات مطرح شده از سوی اصحاب رسانه پرداخت که با محوریت جاده میانبر، فرودگاه، وضعیت استخدامی ها و مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی، عدم پاسخگویی برخی مدیران، جاده لالی- مسجدسلیمان، سد تراز لالی و … انجام گرفت.

این نشست که حدود ۶ ساعت به طول انجامید نویدبخش ارتباط نماینده مردم با اصحاب رسانه در شروع مجلس دوازدهم بود که امید است بصورت فصلی برگزار شود تا ضمن بیان صحیح و شفاف مطالبات مردم از سوی اصحاب رسانه، پاسخی دقیق به عموم شهروندان اطلاع رسانی گردد. موضوعی که البته در سال های اخیر به فراموشی سپرده شد. بطوری که در دوره مجلس یازدهم تنها دو نشست با اصحاب رسانه برگزار شد و به نوعی قهر رسانه ای نماینده مردم با خبرنگاران موجب گردید تا انباشت مطالبات شهروندی به شکل ناگفته باقی بماند.از طرفی تعامل دوسویه نماینده مردم و اصحاب رسانه می تواند جنبه مشورتی یافته و در حوزه های مختلف به شکل تخصصی موضوعات پیگیری و نتیجه مطلوب حاصل شود.

از این رو شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین مطالبات اصحاب رسانه بعنوان نماینده افکار عمومی، برگزاری مستمر نشست ها به شکل فصلی و ارایه گزارشی از روند پیگیری موضوعات و اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه است.
امید است با به نتیجه رسیدن پیگیری ها بخشی از مطالبات مردمی بویژه در بخش زیرساخت ها و عمران شهری محقق شود تا روند توسعه شهرستان ها پس از سال ها سیر صعودی به خود بگیرد.