دردسرهای حفاری های فاضلاب برای شهروندان
دردسرهای حفاری های فاضلاب برای شهروندان
رضایتمندی شهروندان در گرو تسریع در اجرای با کیفیت پروژه

عصر اولین ها// برش زنی آسفالت خیابان های اصلی در مسجدسلیمان نشان می دهد که بزودی اجرای پروژه فاضلاب از سر گرفته می شود. با این حال انتظار می رود که نهادهای ناظر و مرتبط با حوزه کارکرد پروژه ضمن نظارت دقیق بر کیفیت اجرای پروژه، برنامه زمانی را برای تسریع در بازگشایی مجدد مسیر و رفع مشکلات تردد شهروندان مدنظر قرار دهند.

به گزارش عصر اولین ها، تجربه نشان داده است که حفاری های مسیر اصلی خیابان ها در مسجدسلیمان جهت اجرای پروزه فاضلاب همواره با مشکلات زیادی همراه بوده است. این روزها نیز برش آسفالت مسیر منتهی به میدان باشگاه مرکزی از میدان پنج بنگله انجام گرفته تا بزودی عملیات حفاری آغاز شود. از جمله مشکلاتی که در همین ابتدا برای شهروندان و تردد آنان ایجاد شده وضعیت نابسامان آسفالت و ایجاد گرد و غبار ناشی از تردد خودروهاست. علاوه بر این فضای سبز بلوار و پیرامون مسیر موردنظر نیز تحت الشعاع قرار گرفته و خیابان به محلی برای دپوی نخاله ها و خاک حاصل از حفاری تبدیل می شود.

علاوه بر آن چه گفته شد فعالیت روزمره واحدهای صنفی در مسیر موردنظر نیز با اختلال همراه می شود و با درنظر گرفتن سایر مواردی که موجب بروز مشکل تردد خودروها و عابرین می شود نارضایتی احتمالی شهروندان را در پی خواهد داشت. از این انتظار می رود برنامه اجرایی پروژه مطابق زمان بندی پیش برود و پس از تکمیل آن کیفیت زیرسازی و آسفالت نیز به شکل قابل قبولی اجرا شود. انتظار می رود تا نهادهای ناظر و دستگاههای مرتبط با پروژه موارد پیش گفته را در امور نظارتی و بررسی میدانی به شکلی ویژه مدنظر قرار دهند.