نشست مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با مدیران سازمانهای مردم نهاد خوزستان
نشست مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با مدیران سازمانهای مردم نهاد خوزستان
در این نشست مدیران سازمان های مردم نهاد حاضر در نشست به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.

عصر اولین ها// همزمان با روز تشکل ها و مشارکت های مردمی نشست مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با مدیران سازمان های مردم نهاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش عصر اولین ها، همزمان با روز تشکل ها و مشارکت های مردمی نشست مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با مدیران سازمان های مردم نهاد خوزستان در خانه سمن های استان برگزار شد. ایزدی پناه مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان ضمن تبریک این روز به سازمان های مردم نهاد بیان داشت: ۲۲ مرداد ماه روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی فرصت بایسته و ارزش آفرینی ست تا کوششِ کسانی را ارج بگذاریم که همواره و در همه حال جستجوگران معنای ناب حقیقت اند. نام‌گذاری این روز به نام ”تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی” ، گامی ست سزاوار برای قدردانی از همنوایی کنشگرانی که با دستان پرمهرشان دنیا را به مکان بهتری برای زندگی افراد جامعه تبدیل می کنند.

وی افزود: این روز فرصتی است تا از نقش آفرینی تشکل ها و مجموعه های اندیشه ورز و داوطلبانه ای که به رغم فراز و فرودهایی که در طبیعت همه فعالیت های اجتماعی است با درکی آگاهانه و شوری نشأت گرفته از شعور اجتماعی در کنش مٶثر با محیط پیرامون خود هستند ، قدردانی شود. سارمان های مردم نهادی که سال ها  با دستیابی به بلوغ فکری و عملی توانسته اند بازویی توانمند و تکیه گاهی مطمئن در عرصه های علمی، فرهنگی،اجتماعی باشند.

در ادامه نشست نیز سیرویس داودی و زاهد مهمدی نمایندگان تشکل ها در شورای توسعه استانداری نیز به بیان مواردی در خصوص فعالیت سازمان های مردم نهاد پرداختند. همچنین مدیران سازمان های مردم نهاد حاضر در نشست به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند که روند صدور مجوز و تمدید پروانه، توانمندسازی سمن ها، لزوم حمایت از طرح و برنامه های انجمن ها و… از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.