پیگیری جهت ورود بازرسی کل و سازمان بازرسی وزارت کشور به موضوع شهرداری مسجدسلیمان؟!
پیگیری جهت ورود بازرسی کل و سازمان بازرسی وزارت کشور به موضوع شهرداری مسجدسلیمان؟!
علیرغم این که گزینه منتخب شورای شهر مسجدسلیمان فاقد سوابق مدیریتی لازم برای تصدی شهردار شدن بوده، اعضای شورای شهر رأی به اصرار زده اند. 

عصر اولین ها// علیرغم این که گزینه منتخب شورای شهر مسجدسلیمان فاقد سوابق مدیریتی لازم برای تصدی شهردار شدن بوده، اعضای شورای شهر رأی به اصرار زده اند. این موضوع بزودی توسط هیأت حل اختلاف استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

به گزارش عصر اولین ها، جلسه بررسی رأی اصرار اعضای شورای شهر مسجدسلیمان بزودی برگزار خواهد شد تا وضعیت گزینه منتخب مشخص شود. این در حالی است که مطابق قانون مصوب ۹۷/۹/۲۷ هیئت وزیران در خصوص انتخاب شهرداران، گزینه ی مورد اصرار فاقد سوابق کاری مندرج در این قانون است و موضوع طی نامه شماره ۴۴/۴۲/۲۲۴۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ مدیرکل امور شهری و شوراها به شورای شهر مسجدسلیمان اعلام شده است.

با این حال و علیرغم رد صلاحیت گزینه منتخب، باید دید نظر نهایی هیأت حل اختلاف استان چه خواهد بود. از طرفی گزینه منتخب شورای شهر لالی نیز پیش از این دارای سوابق مدیریت میانی و حائز شرایط شهردار شدن بود اما در نهایت حکم انتصاب وی صادر نشد. از طرفی جمعی از مطالبه گران و اصحاب رسانه مسجدسلیمان نیز در نظر دارند تا موضوع از طریق سازمان بازرسی کل کشور و بازرسی وزارت کشور نیز مورد بررسی های بیشتری قرار گیرد.