مسامحه استانداری خوزستان با گزینه رد صلاحیت شده شورای شهر مسجدسلیمان، نقض حقوق شهروندی است
مسامحه استانداری خوزستان با گزینه رد صلاحیت شده شورای شهر مسجدسلیمان، نقض حقوق شهروندی است
الگوی جدید مدیریت شهری در مسجدسلیمان؛ تخلف کنید و همچنان بمانید/ انتشار اسناد جدید پول پاشی شهرداری طی ماههای اخیر/ از کارناوال 100 میلیونی تا پرداخت 60 میلیونی به رسانه های غیرقانونی/ هزینه میلیاردی برای هزاران پرس غذا، 300 ست وسایل خواب و تجهیزات صوتی/ آیا با پول پاشی هم می توان صلاحیت را بدست آورد؟

عصر اولین ها// جمعی از کنشگران مدنی و اصحاب رسانه مسجدسلیمان طی درخواستی از وزیر کشور خواستار رسیدگی فوری به تخلفات گسترده در شهرداری مسجدسلیمان و تعیین تکلیف شهرداری شده اند.

به گزارش عصر اولین ها، در حالی که هفته ها از نامه مدیرکل امور شهری استانداری مبنی بر عدم صلاحیت گزینه منتخب شورای شهر می گذرد اما همچنان شهرداری دستخوش اخبار مختلف و هزینه های گزاف و میلیاردی به مناسبت های مختلف است. تازه ترین اسناد واصله به این پایگاه خبری از پرداخت های میلیاردی به عناوین مختلف در شهرداری مسجدسلیمان حکایت دارد. پرداخت های میلیونی به رسانه های بدون مجوز و غیر قانونی، هزینه حدود صدمیلیون تومانی جهت کارناوال، هزاران پرس غذا به عناوین مختلف، ۳۰۰ ست پتو و وسایل خواب و دهها عنوان هزینه دیگر که به اشخاص حقیقی و حقوقی مختلف طی ماههای اخیر پرداخت شده است.

 

با وجود این تعلل استانداری خوزستان نسبت به تخلفات گسترده در شهرداری مسجدسلیمان جای سوال دارد. علاوه بر این جای سوال دارد که علیرغم بدهی های میلیاردی شهرداری مسجدسلبمان و حقوق معوقه پرسنل، این همه هزینه تراشی و پرداختی ها به عناوین مختلف با چه هدفی انجام می شود؟

هر چند گویا برای استانداری خوزستان نیز آن چنان اهمیتی ندارد و احتمالا وزیر کشور بایستی مضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد. موضوعی که البته توسط جمعی از کنشگران مدنی و اصاحب رسانه مسجدسلیمان در دست پیگیری است…