احتمال تجدید دیدار پاس همدان-نفت مسجدسلیمان قوت گرفت/خیز بلند زردپوشان برای صدرنشینی لیگ یک
احتمال تجدید دیدار پاس همدان-نفت مسجدسلیمان قوت گرفت/خیز بلند زردپوشان برای صدرنشینی لیگ یک

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیمهای پاس همدان و نفت مسجدسلیمان که هفته گذشته و بنا به ناهماهنگی های ایجاد شده برگزار نشد به احتمال فراوان مجدداً برگزار خواهد شد. سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان با بیان این موضع که دیدار پاس همدان و نفت مسجدسلیمان به احتمال زیاد مجدداً برگزار خواهد شد افزود: هفته […]

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیمهای پاس همدان و نفت مسجدسلیمان که هفته گذشته و بنا به ناهماهنگی های ایجاد شده برگزار نشد به احتمال فراوان مجدداً برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان با بیان این موضع که دیدار پاس همدان و نفت مسجدسلیمان به احتمال زیاد مجدداً برگزار خواهد شد افزود: هفته گذشته آقای حموله مسئول امور ورزش شرکت نفت مسجدسلیمان با حضور در فدراسیون فوتبال مستندات مربوط در خصوص احقاق حق باشگاه نفت را ارائه کرد و به احتمال زیاد این دیدار مجدداً برگزار می شود.

روح الله بهمنی در خصوص کسب پیروزی برابر شهرداری اردبیل و دیدار آتی با داماش نیز اظهار داشت: خوشبختانه با برد روحیه بخش مقابل شهرداری تا حدود زیادی وضعیت خود را در جدول سروسامان بخشیدیم و در دیدار با داماش نیز در حضور تماشاگران پرشور مسجدسلیمانی برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم نفت گفت: احمد و میلاد داودی بهمراه احسان علوان زاده بازیکنان مصدوم ما هستند که امیدواریم با تلاش کادر پزشکی برای دیدار روز دوشنبه آماده شوند.ضمن اینکه علی جهانگیری و رسول حسینی نیز جزو دیگر مصدومان ما محسوب می شوند.

گفتنی است که در صورت برگزاری مجدد دیدار پاس همدان و نفت مسجدسلیمان و کسب سه امتیاز این دیدار توسط نفتی ها ، این تیم با می تواند با ۱۱ امتیاز در جمع بالانشینان جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گیرد.