جوابیه رئیس شورای شهر عنبر نسبت به اظهارات اخیر عضو شورای شهر
جوابیه رئیس شورای شهر عنبر نسبت به اظهارات اخیر عضو شورای شهر

عصر اولین ها// حسین عسگری رئیس شورای شهر عنبر طی جوابیه ای که یک نسخه از آن به پایگاه خبری عصر اولین ها ارسال شده  اظهارات یکی از اعضای شورای شهر را پاسخ داد. متن این جوابیه به شرح زیر می باشد: همانگونه که تمامی شهروندان مطلع می باشند فرآیند کاری شورای شهر برامده از […]

عصر اولین ها// حسین عسگری رئیس شورای شهر عنبر طی جوابیه ای که یک نسخه از آن به پایگاه خبری عصر اولین ها ارسال شده  اظهارات یکی از اعضای شورای شهر را پاسخ داد. متن این جوابیه به شرح زیر می باشد:

همانگونه که تمامی شهروندان مطلع می باشند فرآیند کاری شورای شهر برامده از کار گروهی و جمعی می باشد و تعامل و هم افزایی اعضای شورا باعث آبادانی شهر می شود. متأسفانه برخی اعضای شورای شهر که چند ماهی است که به ترکیب اعضای شورا اضافه شده اند علاوه بر این که کمکی به رفع مشکلات ننموده، اقدام به ایجاد تفرقه و چنددستگی بین اعضای شورا نموده است.

عدم حضور در جلسات شورای شهر و مشارکت در تصمیم گیری ها توسط این عضو شورا موجب گردیده که طی هشت ماه حضور ایشان تنها دو بار در جلسات حضور پیدا کند. هر چند می بایست بابت این دو جلسه مبلغ ۵ میلیون ریال دریافت کند اما ایشان بابت دو بار حضور در جلسات مبلغ ۷۵ میلیون ریال حق جلسه دریافت نموده و اگر مدعی دفاع از بیت المال است بایستی مبالغ دریافتی اضافه را برگرداند.

در خصوص خودروی بنده که در اختیار شورا قرار گرفته لازم به ذکر است که تنها از زمان حضور آقای مرتضی بوستانی در شورا هزینه ها منظور شده و تمامی هزینه های مربوط به مأموریت های این جانب بهمران کلیه امور و هزینه خودرو جمعاً ماهانه دو میلیون تومان پرداخت می شود و از سال ۱۳۹۸ که خودرو در اختیار شورا قرار گرفته هزینه ای دریافت ننموده ام.

در خصوص جلسات لازم به یادآوری است که تمامی جلسات از طریق دعوتنامه کتبی برای تمامی اعضای شورا از جمله آقای مرتضی بوستانی ارسال شده و تمامی صورتجلسات نیز علاوه بر امضای اعضای حاضر، بصورت سیستمی نیز ثبت گردیده و قابل رهگیری و تشخیص می باشد. ضمن این که ایشان به استناد تمامی مستندات موجود در اکثر جلسات ماههای اخیر غایب بوده که طی مکاتباتی این موضع به مراجع مربوطه شهرستان و استانی اعلام گردیده است. علاوه بر این روز گذشته با حضور مسئولین ذیربط و جمعی از اعضای شورای شهر جلسه ای برگزار شد که آقای مرتضی بوستانی مجدداً در این جلسه حضور پیدا نکرد که مراتب عدم حضور این عضو شورای شهر صورتجلسه گردیده و به مراجع استانی نیز اعلام خواهد شد.

لازم به یادآوری است که این عضو شورای شهر ساکن و شاغل در اهواز می باشد و بصورت هر دوهفته یک بار در شهر حضور می یابد. ضمن این که ایشان امضای خودش را از طریق واتس آپ ارسال نموده تا در صورتجلسات درج کنم. همچنین طرح سوال ایشان برای شهردار فعال و پرکار شهرمان با سوالات شخصی و ذینفع برای خود بوده و از ایشان انتظار می رود در خصوص مصادره انبار بزرگ شرکت نفت در عنبر توضیحات لازم را به اطلاع عموم برساند.