صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد +ویدئو
صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد +ویدئو
از پذیرش نتیجه انتخابات و قانون مداری ظاهری تا پیگیری موضوع در تهران/ سرانجام حیات سیاسی عسگر ظاهری چه خواهد شد؟ / 7 خرداد، اولین نطق رضا جباری در مجلس دوازدهم؟

عصر اولین ها// در هفته گذشته سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با شبکه خبر اعلام نمود: صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد. وی خاطرنشان کرد: درخصوص ۱۹ حوزه انتخابیه باقی‌مانده انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز جلساتی داشتیم، جمع‌بندی‌های نهایی صورت گرفت و در نهایت صحت انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه به تایید شورای نگهبان رسید که در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل باتوجه به اختلاف نزدیک آراء نفر اول و دوم حوزه انتخابیه، پس از بازشماری کامل تمامی صندوق‌های اخذ رأی، با جابجایی نفر اول و دوم، آقای رضا جباری به عنوان منتخب در این حوزه مشخص شد.

علی عسگر ظاهری در ویدئوی منتشر شده ۲۸ اسفند ضمن قدردانی از همراهی مردم در انتخابات گفت: این که خداوند توفیق داد و نتیجه انتخابات مشخص شد همه باید در برابر قانون تبعیت کنیم، گردن نهیم و قانون را اجرا کنیم؛ فصل الخطاب همه ما قانون است. اگر تا دیروز رقابتی بوده امروز باید با رفاقت و برادری بدنبال آبادانی کشور، استان و منطقه مان باشیم و برای نماینده منتخب آرزوی موفقیت داریم …

با این حال وی همزمان با فرارسیدن سال نو طی پیام نوروزی اعلام نمود: تشکر می کنم از حضور پررنگ و آگاهانه شما که با رأی پاک سبب پیروزی در انتخابات و رقابت بوجود آمده شدید، اطمینان داشته باشید در موضوعات پیش آمده با تمام توان از تمام مجاری قانونی برای احقاق حق و شفافیت از دوستان مسئول پیگیر و اطلاع رسانی کامل انجام خواهم داد. موضوعات کار ما در تهران است و مشکلی در استان نداریم. همه به آرامش کمک کنیم …

از این رو با اعلام از سوی شورای نگهبان، رضا جباری بعنوان نماینده منتخب حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل معرفی شده است. گفتنی است که مجلس دوازدهم از ۷ خردادماه آغاز به کار می نماید.