مجوز دانشکده پرستاری مسجدسلیمان و بیمارستان هفتکل از دستاوردهای علیرضا ورناصری است
مجوز دانشکده پرستاری مسجدسلیمان و بیمارستان هفتکل از دستاوردهای علیرضا ورناصری است
مجوز دانشکده پرستاری مسجدسلیمان و بیمارستان هفتکل در دوره مجلس یازدهم با تلاش علیرضا ورناصری انجام گرفته است.

عصر اولین ها// شواهد و مستندات موجود نشان می دهد که صدور مجوز دانشکده پرستاری مسجدسلیمان و بیمارستان هفتکل در سال گذشته با پیگیری های علیرضا ورناصری انجام گرفته و انتظار می رود تا تیم رسانه ای نماینده منتخب این اقدامات و سایر تلاش ها برای توسعه زیرساخت های حوزه انتخابیه را مصادره به مطلوب ننماید.

به گزارش عصر اولین ها، در هفته های اخیر اخباری مبنی بر صدور مجوز دانشکده پرستاری مسجدسلیمان و بیمارستان هفتکل با پیگیری رضا جباری نماینده منتخب در برخی رسانه ها منتشر شده است. این در حالی است که مستندات موجود نشان می دهد که مجوز دانشکده پرستاری مسجدسلیمان در دویست و نودمین جلسه شورای توسعه دانشگاههای علوم پزشکی مورخ ۶ تیرماه ۱۴۰۲ مورخ ۶ تیرماه ۱۴۰۲ از طریق وزارت بهداشت و درمان صادر شده است.
همچنین طرح احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی هفتکل در جلسه ۶ شهریورماه ۱۴۰۱ کمیسیون موضوع دستورالعمل اجرایی ماده ۲۳ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت مورد تصویب قرار گرفت. فرآیند برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار احداث بیمارستان هفتکل نیز سال گذشته برگزار شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده بود.
با تمام این تفاسیر اخیرا تیم رسانه ای رضا جباری نماینده منتخب اقدام به انتشار اخباری نموده که این اقدامات با پیگیری وی انجام گرفته است. انتظار می رود با توجه به مستندات موجود و اطلاع عموم شهروندان از اقدامات انجام گرفته سال های گذشته، از هرگونه مصادره به مطلوب نمودن تلاش و پیگیری های دکتر ورناصری نماینده فعلی مردم در مجلس خودداری نمایند.
انتشار اخبار جهت دار با این محوریت که احتمال می رود در ماه‌های آتی نیز در خصوص برخی اقدامات دیگر در حوزه انتخابیه ( از جمله صدور مجوز احداث بیمارستان اندیکا که پیش از این انجام گرفته) دور از تصور نخواهد بود. هر چند مردم آگاه و خردمند حوزه انتخابیه به تلاش های خدمتگزار خود اشراف کامل داشته و هرگونه اخبار غیرواقعی و جهت دار برای برجسته نمودن عملکرد پیش از شروع به کار نماینده منتخب در مجلس قابل تشخیص است.
امیدواریم تا ضمن رعایت امانت و اخلاق رسانه ای، عملکرد و اقدامات نماینده مردم در مجلس یازدهم را بصورت کامل و بدون نقص به شهروندان اطلاع رسانی گردد تا انتشار جزییات توسعه زیرساخت های حوزه انتخابیه زمینه ساز امیدآفرینی و ایجاد انگیزه بین مردم گردد.