ماجرای نماینده ای که تنها دو روز در مجلس بود
ماجرای نماینده ای که تنها دو روز در مجلس بود
بررسی ها نشان می دهد که در مجلس نهم دو نماینده دو روز پس از آغاز مجلس، بدلیل ابطال آراء خداحافظی زودهنگام با مجلس داشتند.

عصر اولین ها //با وجود اعلام رسمی شورای نگهبان مبنی بر معرفی رضا جباری بعنوان نماینده منتخب حوزه انتخابیه مسجدسلیمان،لالی، اندیکا و هفتگل اما شواهد نشان می دهد که ماجرای انتخابات در این حوزه تمام نشده است. این موضوع از آن جهت قابل اشاره است که در مجلس نهم دو نماینده خداحافظی زود هنگامی با مجلس داشتند.
کاظم سلیمی منتخب حوزه انتخابیه تویسرکان در مجلس نهم بود که بدلیل ابطال آرای حوزه انتخابیه خداحافظی زودهنگامی با مجلس داشت. در آن دوره در دور اول، انتخابات در شهرستان تویسرکان به علت نرسیدن آرا داوطلبان نمایندگی به حد نصاب به دور دوم کشیده شد که در دور دوم کاظم سلیمی با ۲۰ هزار ۳۴۴ رای به عنوان نماینده مردم این شهرستان انتخاب شد. با این حال پس از برگزاری انتخابات و بر پایه مستندات و دلایلی که به خود این فرد اعلام شد، ردصلاحیت و آرای آنها ابطال شد.
در مجلس نهم همچنین علی اکبر متین بعنوان منتخب دوم حوزه انتخابیه ایلام در روز افتتاح مجلس نهم و همچنین دومین جلسه رسمی این مجلس حضور داشت. با این حال صلاحیت وی دو روز بعد از ورود به مجلس از سوی شورای نگهبان رد و آرا باطل اعلام شد.
مجلس دوازدهم در اوایل خردادماه شروع به کار می‌کند و با مطالب پیش گفته احتمال وقوع هر موضوعی وجود دارد. باید دید نماینده منتخب شهرستان برای حضور در مجلس چه کسی خواهد بود؟