سبد رأی پزشکیان و جلیلی در شهرهای استان خوزستان +آمار
سبد رأی پزشکیان و جلیلی در شهرهای استان خوزستان +آمار
سبد رأی پزشکیان و جلیلی در شهرهای استان خوزستان به تفکیک امار

آمار انتخاباتی خوزستان نشان می‌دهد دکتر پزشکیان در شهر لالی با ۶۱٫۴% بیشترین و در صیدون با ۲۴٫۱% کمترین رأی را کسب کرده است.

 با تنوع شهری و فرهنگی‌اش، همواره الگوهای رأی‌دهی جالبی را نشان می‌دهد. در این گزارش، نگاهی به آرای دکتر پزشکیان در شهرهای مختلف این استان می‌اندازیم.شهرهایی که بیشترین رأی را به پزشکیان داده‌اند:۱٫ لالی: ۶۱٫۴%۲٫ ایذه: ۵۲٫۶%۳٫ دزپارت: ۴۸٫۳%۴٫ اندیمشک: ۴۵٫۷%۵٫ گتوند: ۴۴٫۷%شهرهایی که کمترین رأی را به پزشکیان داده‌اند:۱

. صیدون: ۲۴٫۱%۲٫ شادگان: ۲۶٫۰%۳٫ کارون: ۲۶٫۰%۴٫ حمیدیه: ۲۶٫۵%۵٫ دزفول: ۲۷٫۸%نکات قابل توجه:- لالی با ۶۱٫۴% بیشترین درصد آرا را به پزشکیان اختصاص داده است.

  • صیدون با ۲۴٫۱% کمترین درصد آرا را به پزشکیان داده است.
  • – تفاوت قابل توجهی بین بیشترین و کمترین درصد آرا وجود دارد که نشان‌دهنده تنوع در الگوهای رأی‌دهی در شهرهای مختلف استان است.
  • – برخی شهرها مانند شادگان و کارون درصد یکسانی (۲۶٫۰%) از آرا را به پزشکیان داده‌اند.

از طرفی آمار انتخاباتی خوزستان نشان می‌دهد سعید جلیلی در صیدون با ۶۳٫۹% بیشترین و در لالی با ۲۰٫۸% کمترین رأی را کسب کرده است.

 با تنوع شهری و فرهنگی‌اش، همواره الگوهای رأی‌دهی جالبی را نشان می‌دهد. در این گزارش، نگاهی به آرای دکتر جلیلی در شهرهای مختلف این استان می‌اندازیم.

شهرهایی که بیشترین رأی را به جلیلی داده‌اند۱

صیدون: ۶۳٫۹%

دزفول: ۵۵٫۷%

کرخه: ۵۴٫۳%

باغملک: ۵۴٫۰%

کارون: ۵۲٫۴%

شهرهایی که کمترین رأی را به جلیلی داده‌اند:

۱٫ لالی: ۲۰٫۸%  ۲٫ اندیکا: ۳۶٫۶%   ۳٫ خرمشهر: ۳۴٫۵%   ۴٫ اندیمشک: ۳۴٫۲%   ۵ . ایذه: ۳۴٫۱%

نکات قابل توجه:- صیدون با ۶۳٫۹% بیشترین درصد آرا را به جلیلی اختصاص داده است.- لالی با ۲۰٫۸% کمترین درصد آرا را به جلیلی داده است.- در اکثر شهرها، جلیلی درصد قابل توجهی از آرا را کسب کرده است.- تفاوت قابل توجهی بین بیشترین و کمترین درصد آرا وجود دارد که نشان‌دهنده تنوع در الگوهای رأی‌دهی در شهرهای مختلف استان است.

  • منبع خبر : فارس