مجموعه‌های نفت و نیشکر از تیم‌های ورزشی حمایت کنند
مجموعه‌های نفت و نیشکر از تیم‌های ورزشی حمایت کنند
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه‌هایی مثل نفت و نیشکر باید از تیم‌های ورزشی حمایت کنند تا خروجی آن تقویت ورزش ایران و استان باشد.

عصر اولین ها// سید محسن موسوی زاده شامگاه سه شنبه در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشور که چند روزی در خوزستان در حال برگزاری است، حاضر شده‌ایم، قرار است رقابت‌های آسیایی تیرماه برگزار شود مربیان به دلیل کثرت تعداد فرنگی کاران خوزستانی حاضر در کشتی فرنگی، ترجیح دادند که اردو به میزبانی خوزستان برگزار شود.

وی تصریح کرد: ما نیز در کنار مسئولان هیأت کشتی خوزستان خواهیم بود و به آنها کمک خواهیم کرد، به خوزستان که مهد ورزش‌های متفاوت از جمله کشتی فرنگی و فوتبال است و برای استان و کشور افتخارآفرینی می‌کنند، افتخار می‌کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به عنوان نماینده و منتخب مردم که دوستدار ورزش به خصوص ورزش کشتی هستند اعلام می‌کنم که با تمام وجود کنار مربیان و ورزشکاران به خصوص مربیان صادقی که با تمام وجود و با صداقت استعدادیابی انجام می‌دهند و به استعدادهای ناب خوزستان کمک می‌کنند، هستیم.

موسوی زاده با بیان اینکه ورزش را دوست داریم و نمی‌خواهیم مافیا وارد ورزش شود، اظهار کرد: می‌خواهیم نگاه‌ها به دور از مسائل قومی و جناحی به ورزش باشد و آن استعداد نابی که می‌تواند برای استان و کشور افتخار آفرینی کند، شناسایی شود، رشد داده شود و افتخارآفرینی کند که همه از وجود آنها بهره ببرند.

وی در خصوص کمک به رشته‌های ورزشی المپیکی به خصوص کشتی، عنوان کرد: در وهله اول ما باید ارتباط خود را با مربیان، باشگاه‌ها، مجموعه‌های ورزشی و به خصوص ورزش و جوانان استان حفظ کنیم تا بررسی کنیم که کجا نیاز به حمایت دارند، کنار آنها بایستیم و به آنها کمک کنیم.

موسوی زاده گفت: علاوه بر دولت که باید کنار ورزش خوزستان باشد و به آن کمک کند، مجموعه‌های قدرتمندی از جمله نفت، نیشکر و دیگر شرکت‌ها را در استان داریم که با مسؤولان این شرکت‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم و از آنها خواهیم خواست که کنار ورزشکاران و مجموعه‌های ورزشی ما باشند تا عایدی آن به کل استان و حتی کشور برسد.

  • منبع خبر : مهر