انتصابات در مسجدسلیمان رنگ و بوی انتخاباتی دارد +تصاویر
انتصابات در مسجدسلیمان رنگ و بوی انتخاباتی دارد +تصاویر
در سال منتهی به انتخابات مجلس، برخی انتصابات در مسجدسلیمان و دیگر شهرهای حوزه انتخابیه رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است.

ورود نمایندگان مجلس به کار اجرایی خطر دارد. این هشدار رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس است. حالا، اما گاه زمزمه، گاه توئیت و گاه حرف‌های جلسات پشت پرده شنیده می‌شود که حکایت از دخالت و اعمال فشار‌های غیرمستقیم برخی نمایندگان برای عزل و نصب‌ها دارد. آن هم در سالی که اسفندماه شاهد انتخابات مجلس هستیم و این رویداد مهم موجب شده تا شائبه ها رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد.

سعیدآژده مدیرمسئول رسانه نخبگان پس از انتصاب سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در توئیتی نوشت: مسئول ستاد نماینده مسجدسلیمان سرپرست فرمانداری این شهر شد. پیمان ملایی در تمام شهر به وفاداری به علی ورناصری معروف است حالا با توجه به انتخابات آینده مجلس باید از استاندار خوزستان پرسید آیا این فرد می تواند در صیانت از آرای داوطلبان بدون طرف باشد؟

افشین خدری ازفعالین رسانه ای مسجدسلیمان نیز در توئیتی یادآور شد: آقای اژه ای با وجود تأکیدات رهبری مبنی بر عدم دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات یکی از نمایندگان خوزستان با دخالت در این امور رئیس ستاد انتخاباتی خود را بعنوان فرماندار مسجدسلیمان تحمیل نمود. کسی که موضع و سخنانش نقطه مقابل مواضع و سخنان رهبری است التزام عملی به ولایت فقیه ندارد.

سلمان ظاهری شهنی از دیگر فعالین رسانه ای خوزستان نیز اخیراً در توئیتی نوشت: آقای استاندار خوزستان، نمی شود مجری انتخابات، ناظر انتخابات و نماینده مجلس همه از یک خانواده باشند. این دیگر انتخابات نیست بیشتر دورهمی خانوادگی است. قبل از انتخاب اعضای هیئت های اجرایی، تغییرات را در شهرستان ها انجام دهید.


حال باید دید واکنش استاندار خوزستان نسبت به حساسیت های سیاسی و اجتماعی موضوع انتصابات در منطقه بویژه مسجدسلیمان چگونه خواهد بود و آیا استقلا قوه مجریه و دستگاههای اجرایی در روند انتصابات به دور از دخالت ها و فشارهای نمایندگان حفظ خواهد شد یا شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد …