بازدید هیئت اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین عمران و معماری مسجدسلیمان از پروژه های نیمه تمام+تصاویر
بازدید هیئت اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین عمران و معماری مسجدسلیمان از پروژه های نیمه تمام+تصاویر

عصر اولین ها// همزمان با هفته بسیج هیئت اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین عمران و معماری مسجدسلیمان از برخی پروژه های نیمه تمام شهرستان بازدید نمودند. به گزارش عصر اولین ها، با حضور هیئت اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین مسجدسلیمان متشکل جمعی از مهندسین عمران، معماری، برق و شهرسازی از پروژه های نیمه تمام شهرستان […]

عصر اولین ها// همزمان با هفته بسیج هیئت اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین عمران و معماری مسجدسلیمان از برخی پروژه های نیمه تمام شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش عصر اولین ها، با حضور هیئت اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین مسجدسلیمان متشکل جمعی از مهندسین عمران، معماری، برق و شهرسازی از پروژه های نیمه تمام شهرستان بازدید به عمل آمد. بازدید از مناطق آلوده به نفت و گاز و محلات پشت برج و چاه نفتی از جمله مواردی بود که مورد توجه قرار گرفت. بسیاری از ساکنین این مناطق با نارسایی و عدم خدمات رسانی شهری مواجه هستند. علاوه بر این همچنان وضعیت جابجایی منازل ساکنین این مناطق نیز در هاله از ابهام قرار دارد.
هیئت مورد اشاره همچنین ضمن بازدید از پروژه بلوار دوم شهری، مشکلات فنی و اجرایی آن را مورد بررسی قرار دادند. این پروژه مطابق برنامه زمان بندی می بایست تاکنون به بهره برداری برسد اما تعطیلی عملیات اجرایی و بلاتکلیفی پروژه موجب شده تا زمان بهره برداری از آن در هاله ای از ابهام قرار گیرد. در طول مسیر مورد نظر پروژه بلوار دوم شهری، جاده های با عرض کم و پل های با شرایط تردد نامناسب موجب شده تا طی سال های اخیر علاوه بر بروز سوانح و حوادث متعدد برخی شهروندان نیز بر اثر سقوط خودرو از پل جان خود را دست بدهند.

بازدید از بیمارستان نیمه تمام نفت واقع در شیخ مندنی نیز از دیگر مواردی بود که توسط اعضای کانون بسیج مهندسین مورد بررسی قرار گرفت. عملیات اجرایی این بیمارستان ۳۵ تختخوابی در اوایل دهه ۹۰ انجام گرفت اما پس از گذشت یک دهه همچنان نیمه تمام و بلاتکلیف رها شده است.

از دیگر موارد قابل اشاره در این بازدید ایجاد مشکلات زیست محیطی و ریختن نخاله های ساختمان در مسیر بلوا ردوم شهری و جاده مالکریم به شیخ مندنی بود. همچنین برخی مناطق آلوده به نفت و گاز نیز به محلی برای تجمع معتادان و احشام سرگردان شده که این موضوع در خصوص بیمارستان نیمه تمام نفت در منطقه شیخ مندنی نیز مشاهده گردید.

گفتنی است ماحصل این بازدیدها بهمراه برخی موضوعات و پروژه های عمرانی دیگر در سطح شهرستان ضمن بررسی فنی و کارشناسی از سوی هیئت اندیشه ورز بصورت بسته پیشنهادی با ارائه راهکار جهت برون رفت از شرایط موجود از طریق مراجع و مسئولین مربوطه در هفته های آتی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.